Aktuálna kampaň pre Bratislavské dobrovoľnícke centrum vznikla za účasti študentov tretieho ročníka Katedry marketingovej komunikácie Univerzity Komenského v Bratislave. Do celého procesu ich zapojila fullservisová agentúra TRIAD, ktorá s BDC spolupracuje od ich vzniku.
TRIAD sa zapája do aktivít spojených so vzdelávaním mladých ľudí. Tento rok sa rozhodol vyskúšať okrem 10 dňovej agentúry niečo nové. Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer, sa počas semestra stretával so študentami KAMAKO. Nešlo však o klasické prednášky, vysokoškoláci sa rozdelili do skupín a vytvorili malé študentské reklamné agentúry.
Celý semester tak vznikali konkrétne kampaňové nápady pre skutočného klienta. Študenti najskôr pripravovali vlastnú prezentáciu o svojej "agentúre", ako keby sa prihlásili do tendra. Následne spracovávali stratégiu a brief, ukázali prvé nápady na debriefe a nakoniec si vymysleli vlastné kreatívne riešenia. Vo finále prezentovali nielen pred svojimi spolužiakmi z konkurenčných mini agentúr, ale aj pred klientom a kreatívcami z TRIADu.
Klient si vybral víťazné riešenie, ktoré potom TRIAD dopracoval a zrealizoval. Víťazný študentský koncept stál na silnej, aj keď smutne známej vete „Skutok sa nestal“. Tá bola pretavená do kampaňového headlinu „Dôkaz, že dobrý skutok sa stal“ a rozpracovaná do outdooru, social media komunikácie a rozhlasového spotu. Pozrite si výsledok.
Autori víťazného nápadu: Jakub Hrubý, Paula Straková, Veronika Žirošová, Martina Mihalovičová, Kamila Šebestová & TRIAD
Creative Director: Martin Woska, Vlado Kurek
Copywriter: Matúš Hliboký, Vlado Kurek
Art Director: Csilla Polák
Account Manager: Iva Kolevová