StoryEditor

Kick-off s Vladom Kurekom: Pondelok beriem športovo

27.02.2017, 08:45
"Nepatrím k tým, ktorí pozerajú von oknom alebo do meteo-appky, aby zistili, aké bude počasie,” opisuje svoj pondelok kreatívny riaditeľ z Triadu.

Pôvodne som mal písať tento stĺpček pred dvoma týždňami, 5 februára. Termín som si vybral už pred mnohými mesiacmi a z veľmi symbolického dôvodu. Bol to pondelok ráno po LI Superbowle.  Zápas to bol taký úžasný, že som jednoducho zmeškal termín na blog a preto ho píšem až teraz. Akokoľvek, to, čo vám chcem poradiť, ste si už vlastne prečítali: berte (pondelok) ráno športovo. Pomáha to.

Kedysi to bolo rádio

Nepatrím k tým, ktorí pozerajú von oknom alebo do meteo-appky, aby zistili, aké bude počasie. Ráno moje prvé myšlienky patria športu. Pred desiatimi rokmi to bola NHL. Len čo som otvoril oči, zapínal som rádio a čakal na info, ako a komu sa darilo. V takom roku 2007 bolo bežné, že v noci zaznamenali kanadské body ôsmi rôzni Slováci. Teraz ich toľko ani dohromady nekorčuľuje po úzkych zámorských klziskách.

To boli časy, keď transfer slovenského hokejistu rozhučal celý hokejový svet.

Teraz je to internet

Pokrok nezastavíš. Takže NHL je už v ofsajde a ja roky vášnivo sledujem americký futbal. V pondelok ráno sa stretnem s Matúšom a Basom v práci, zapneme Apple TV a pozeráme highlights zo zápasov. Čo vám poviem, je to úplne iná liga. Vlastne aj úplne iný šport. Krásna akcia, útočná či obranná, prehra rivala a najmä výhra “našich" funguje lepšie ako káva. Endorfíny a adrenalín pracujú, človek ide s úplnou ľahkosťou do vymýšľania.

Z onlajnu do oflajnu

Prepojenie onlinu s offlinom si žiada každý druhý klientsky brief. My to robíme bežne každý pondelok.  Od skorej jari do neskorej jesene si chodíme v pondelok po práci zahrať futbal. Svojho času to bolo TRIAD proti CORE4 proti MME. Výborná príležitosť ukázať, kto je viac nakopnutý a komu napadla kreatívnejšia prihrávka.

Večer po zápase nasleduje zápasový report z dielne kolegu programátora (jedného developera-futbalistu hľadáme), od ktorého by sa mohli učiť všetci komentátori na Dajto. Druhý deň ráno je čas pri káve prebrať spálené šance zo sebčenia a spálené lýtka z umelej trávy.

osobný archív

Ani sa človek nenazdá a je utorňajší obed. A to je veľmi potešujúci pocit. Dokáže to aj vaše pondelkové nakopnutie?

 Pondelkový Kick - off je pravidelná rubrika, ktorú pripravujú Stratégie v spolupráci s ADC (Art Director´s Club). Vďaka nej sa dozviete, ako slovenskí kreatívci začínajú svoj pracovný týždeň a čo ich nakopáva v pondelok ráno. Príjemné uvoľnené čítanie. 

01 - Modified: 2018-09-26 11:44:09 - Feat.: - Title: Väčšina Slovákov nevidela černocha na vlastné oči, hovorí človek, ktorý stojí za kontroverznou reklamou 02 - Modified: 2018-08-23 08:18:49 - Feat.: - Title: TRIAD pre neziskovku BDC. Do tvorby kampane zapojil aj študentov 03 - Modified: 2018-08-10 12:39:30 - Feat.: - Title: Najväčšia bariéra rozvoja agentúr? Zahľadenosť do seba, tvrdí Martin Woska z Triadu 04 - Modified: 2017-08-15 13:20:26 - Feat.: - Title: Triad spúšťa tradičnú 10-dňovú agentúru 05 - Modified: 2017-06-19 20:29:47 - Feat.: - Title: Kick-off s Máriom Poorom: Všade chcem byť prvý
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 20:55