Od septembra pracuje pre Union poisťovňu, Union zdravotnú poisťovňu a Onliu.
„Rozhodol som sa prijať veľmi zaujímavú a na trhu unikátnu výzvu - nastaviť a budovať značky troch poisťovní – komerčnej, zdravotnej a digitálnej,“ povedal pre Stratégie Marek Mikle.
Do Unionu prichádza zo Slovak Telekomu, kde pracoval od augusta 2016. Na starosti mal riadenie značiek v krajinách, kde skupina Deutsche Telekom pôsobí. Na pozícii senior expert stratégie značky bol súčasťou medzinárodnej divízie.
Marek Mikle má za sebou 9 rokov riadenia značiek na slovenskom bankovom trhu. Výraznejšie ho poznať z kampaní VUB banky, kde bol riaditeľom marketingu a kde doniesol známy koncept Lepičov. Neskôr prešiel do Poštovej banky, v ktorej zmenil „mestský" koncept reklám na dedinský.
01 - Modified: 2023-03-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Aj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender
02 - Modified: 2022-11-22 12:23:30 - Feat.: - Title: Petra Novotná zo Slovak Telekom: Ako prebiehal "tender roka" a čo sa v ňom naučila samotná značka?
03 - Modified: 2022-11-02 17:29:51 - Feat.: - Title: Je rozhodnuté. Slovak Telekom už pozná víťaza tendra na reklamnú agentúru
04 - Modified: 2022-07-26 15:13:52 - Feat.: - Title: Tender Slovak Telekom: do užšieho výberu postúpili štyri agentúry
05 - Modified: 2022-06-15 12:18:20 - Feat.: - Title: Slovak Telekom vyhlasuje tender