Od septembra pracuje pre Union poisťovňu, Union zdravotnú poisťovňu a Onliu.
„Rozhodol som sa prijať veľmi zaujímavú a na trhu unikátnu výzvu - nastaviť a budovať značky troch poisťovní – komerčnej, zdravotnej a digitálnej,“ povedal pre Stratégie Marek Mikle.
Do Unionu prichádza zo Slovak Telekomu, kde pracoval od augusta 2016. Na starosti mal riadenie značiek v krajinách, kde skupina Deutsche Telekom pôsobí. Na pozícii senior expert stratégie značky bol súčasťou medzinárodnej divízie.
Marek Mikle má za sebou 9 rokov riadenia značiek na slovenskom bankovom trhu. Výraznejšie ho poznať z kampaní VUB banky, kde bol riaditeľom marketingu a kde doniesol známy koncept Lepičov. Neskôr prešiel do Poštovej banky, v ktorej zmenil „mestský" koncept reklám na dedinský.
01 - Modified: 2023-06-02 13:27:10 - Feat.: - Title: Deutsche Telekom spája mladých Európanov tisíckami bezplatných hudobných zážitkov
02 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární
03 - Modified: 2023-05-29 14:03:38 - Feat.: - Title: Telekom daruje nekonečné dáta a vzdáva rešpekt všetkým, ktorí sa vedia rozdať
04 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom
05 - Modified: 2023-06-02 09:16:56 - Feat.: - Title: Online film a video: Víťaz vraj balansuje na hrane znesiteľného trápna