Marek Mikle
StoryEditor

Marek Mikle sa stal šéfom marketingu Union poisťovní

21.09.2017, 15:01
Od septembra pracuje pre Union poisťovňu, Union zdravotnú poisťovňu a Onliu.

„Rozhodol som sa prijať veľmi zaujímavú a na trhu unikátnu výzvu - nastaviť a budovať značky troch poisťovní – komerčnej, zdravotnej a digitálnej,“ povedal pre Stratégie Marek Mikle.

Do Unionu prichádza zo Slovak Telekomu, kde pracoval od augusta 2016. Na starosti mal riadenie značiek v krajinách, kde skupina Deutsche Telekom pôsobí. Na pozícii senior expert stratégie značky bol súčasťou medzinárodnej divízie.

Marek Mikle má za sebou 9 rokov riadenia značiek na slovenskom bankovom trhu. Výraznejšie ho poznať z kampaní VUB banky, kde bol riaditeľom marketingu a kde doniesol známy koncept Lepičov. Neskôr prešiel do Poštovej banky, v ktorej zmenil „mestský" koncept reklám na dedinský. 

01 - Modified: 2023-06-02 13:27:10 - Feat.: - Title: Deutsche Telekom spája mladých Európanov tisíckami bezplatných hudobných zážitkov 02 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární 03 - Modified: 2023-05-29 14:03:38 - Feat.: - Title: Telekom daruje nekonečné dáta a vzdáva rešpekt všetkým, ktorí sa vedia rozdať 04 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom 05 - Modified: 2023-06-02 09:16:56 - Feat.: - Title: Online film a video: Víťaz vraj balansuje na hrane znesiteľného trápna
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. jún 2023 16:19