O2 Slovensko je v rôznych podobách klientom TRIADu už viac ako desať rokov. V lete vyhral TRIAD tender na hlavnú digitálnu agentúru O2 a zároveň sa ďalej podieľa na celkovom kreatívnom a strategickom koncepte kvartálnych kampaní, ktoré pripravuje interná agentúra Oliver Agency.
„ S klientom ako je O2 je radosť pracovať. Spoločne sa nám podarilo urobiť už niekoľko výnimočných projektov a našou spoločnou ambíciou je vytvárať naozaj konzistentné a strategicky ucelené kampane. Tešíme sa na to.“ hovorí o zapojení do tendra Vlado Kurek, Creative Director, TRIAD Advertising.
Prvé výsledky spolupráce s internou agentúrou už môžete vidieť v TV, OOH aj online.
01 - Modified: 2025-09-04 08:08:31 - Feat.: - Title: O2 dáva spolu s Martinom Nikodýmom "Otázku za milión"
02 - Modified: 2025-08-19 10:25:56 - Feat.: - Title: TRIAD predstavuje AIM balíčky, ktoré prinášajú riešenia spoluvytvorené umelou inteligenciou
03 - Modified: 2025-04-08 08:49:25 - Feat.: - Title: WARC oznámil shortlisty pre najefektívnejšie kampane v Európe. Jeden sa ušiel aj TRIADu
04 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
05 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“