StoryEditor

Odteraz bude čakanie na MHD príjemnejšie. Vďaka novej kampani od O2

09.11.2017, 15:36
Autor:
pzpz
Zastávku zmenili na kaviareň.

Zastávka MHD na Panónskej ceste pri Auparku sa v týchto dňom zmenila na improvizovanú kaviareň. Nájdete v nej všetko, čo klasická kaviareň má. Drevenú podlahu, pohovku, príjemne ladené vymaľovanie stien so zavesenými reálnymi obrazmi tituliek magazínu Sóda. Za konceptom celobrandovanej zástavky stojí spoločnosť O2, ktorá magazín vydáva.

Kampaňou chce značka odovzdať message, ktorým hovorí, že Sóda je príjemným čítaním ku káve.

Zastávka Sóda Café spríjemní cestujúcim čakanie na autobus až do konca novembra, navyše si do konca tohto týždňa v poobedňajších hodinách budú môcť vychutnať aj kvalitnú kávu.

Sóda je magazín, ktorý dávno prekročil hranice časopisu pre zákazníkov operátora. Jeho tlačená verzia vychádza 5 krát ročne, je k dispozícií vo všetkých predajniach a na niektorých podujatiach a frekventovaných miestach. Ponúka kvalitné lifestylové čítanie plné inšpiratívnych nápadov, prínosných rozhovorov a tipov, ako zlepšiť náš život. Jeho onlinovú verziu mesačne číta viac ako 200-tisíc ľudí. Sódu chceme dostať ešte viac k ľuďom a čo sa k nej lepšie hodí ako káva?,“ povedala Tereza Molnár, hovorkyňa O2.  

O2 O2 o2

Vizitka kampane:

Názov: SÓDA CAFÉ
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Miro Kozel, Marek Cemez
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Account manager: Saša Fránková, Agata Reváková
Mediálna agentúra: Zenith Optimedia

01 - Modified: 2022-02-01 15:49:09 - Feat.: - Title: O2 oslavuje 15 rokov. Svojim zákazníkom rozdáva darčeky 02 - Modified: 2021-11-21 15:28:32 - Feat.: - Title: Luddo a Moya sa pripravujú na sviatky. O2 predstavuje vianočnú kampaň 03 - Modified: 2021-11-21 14:55:06 - Feat.: - Title: Férová Nadácia O2 odovzdá symbolický kľúč z Nežnej revolúcie až 89 osobnostiam 04 - Modified: 2021-06-23 12:39:44 - Feat.: - Title: Šéfka marketingu O2: Chceme, aby ľudia uvažovali nad informáciami, ktoré zdieľajú 05 - Modified: 2021-05-25 14:09:37 - Feat.: - Title: O2 chce poraziť hoaxy a vrátiť rozum na internet, v kampani ako prvé použilo deepfake
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 16:56