Zastávka MHD na Panónskej ceste pri Auparku sa v týchto dňom zmenila na improvizovanú kaviareň. Nájdete v nej všetko, čo klasická kaviareň má. Drevenú podlahu, pohovku, príjemne ladené vymaľovanie stien so zavesenými reálnymi obrazmi tituliek magazínu Sóda. Za konceptom celobrandovanej zástavky stojí spoločnosť O2, ktorá magazín vydáva.
Kampaňou chce značka odovzdať message, ktorým hovorí, že Sóda je príjemným čítaním ku káve.
Zastávka Sóda Café spríjemní cestujúcim čakanie na autobus až do konca novembra, navyše si do konca tohto týždňa v poobedňajších hodinách budú môcť vychutnať aj kvalitnú kávu.
„Sóda je magazín, ktorý dávno prekročil hranice časopisu pre zákazníkov operátora. Jeho tlačená verzia vychádza 5 krát ročne, je k dispozícií vo všetkých predajniach a na niektorých podujatiach a frekventovaných miestach. Ponúka kvalitné lifestylové čítanie plné inšpiratívnych nápadov, prínosných rozhovorov a tipov, ako zlepšiť náš život. Jeho onlinovú verziu mesačne číta viac ako 200-tisíc ľudí. Sódu chceme dostať ešte viac k ľuďom a čo sa k nej lepšie hodí ako káva?,“ povedala Tereza Molnár, hovorkyňa O2.
Vizitka kampane:
Názov: SÓDA CAFÉ
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Miro Kozel, Marek Cemez
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Account manager: Saša Fránková, Agata Reváková
Mediálna agentúra: Zenith Optimedia