StoryEditor

Agentúra PS:Digital vyhrala tender zdravotnej poisťovne Dôvera

08.12.2017, 08:15
Autor:
pzpz
Od nového roka sa postará o online komunikáciu.

Tendra na digitálnu komunikáciu zdravotnej poisťovne Dôvera sa zúčastnilo 5 agentúr. Víťazom sa stala PS: Digital, ktorá bude zastrešovať strategické, kreatívne a analytické aktivity v online. 

Z víťazstva máme veľkú radosť.  Už pri realizácii tendra sme zistili, že aj v segmente zdravotných poisťovní je veľký priestor pre kreativitu a inovatívne aktivity v digitálnom priestore. A aj keď to bude určite výzva, vidíme tu priestor pre naše nápady a strategické myslenie pri posúvaní digitálneho marketingu v Dôvere dopredu“, hovorí Peter Šebo, Founder & CDO, PS:Digital.

Už dlhodobo sme vnímali potrebu strategického prístupu k našej digitálnej komunikácii. Po zvážení všetkých pre a proti sme sa rozhodli pre PS:Digital. Pevne verím, že sa v roku 2018 potvrdí správnosť našej voľby“ hovorí Branislav Kubáň, manažér odboru marketingu.

01 - Modified: 2021-09-28 10:26:59 - Feat.: - Title: Nezávislý porovnávač testoval mobilné aplikácie zdravotných poisťovní 02 - Modified: 2021-06-08 12:33:43 - Feat.: - Title: Digitálnu komunikáciu Nív zastreší agentúra PS:Digital 03 - Modified: 2020-10-30 09:40:22 - Feat.: - Title: IKAR hovorí, že cestu ku knihám si treba hľadať odmalička 04 - Modified: 2020-10-30 08:38:37 - Feat.: - Title: Chatbot pomáha odhaľovať nezmysly na internete. Do diskusií sa zapája na Facebooku či Zoome 05 - Modified: 2020-10-22 10:20:11 - Feat.: - Title: V Tatra banke môžete byť #samisebou, hovorí nová online kampaň
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. jún 2023 15:47