Tendra na digitálnu komunikáciu zdravotnej poisťovne Dôvera sa zúčastnilo 5 agentúr. Víťazom sa stala PS: Digital, ktorá bude zastrešovať strategické, kreatívne a analytické aktivity v online.
„ Z víťazstva máme veľkú radosť. Už pri realizácii tendra sme zistili, že aj v segmente zdravotných poisťovní je veľký priestor pre kreativitu a inovatívne aktivity v digitálnom priestore. A aj keď to bude určite výzva, vidíme tu priestor pre naše nápady a strategické myslenie pri posúvaní digitálneho marketingu v Dôvere dopredu“, hovorí Peter Šebo, Founder & CDO, PS:Digital.
„Už dlhodobo sme vnímali potrebu strategického prístupu k našej digitálnej komunikácii. Po zvážení všetkých pre a proti sme sa rozhodli pre PS:Digital. Pevne verím, že sa v roku 2018 potvrdí správnosť našej voľby“ hovorí Branislav Kubáň, manažér odboru marketingu.