StoryEditor

Agentúra PS:Digital vyhrala tender zdravotnej poisťovne Dôvera

08.12.2017, 08:15
Autor:
pzpz
Od nového roka sa postará o online komunikáciu.

Tendra na digitálnu komunikáciu zdravotnej poisťovne Dôvera sa zúčastnilo 5 agentúr. Víťazom sa stala PS: Digital, ktorá bude zastrešovať strategické, kreatívne a analytické aktivity v online. 

Z víťazstva máme veľkú radosť.  Už pri realizácii tendra sme zistili, že aj v segmente zdravotných poisťovní je veľký priestor pre kreativitu a inovatívne aktivity v digitálnom priestore. A aj keď to bude určite výzva, vidíme tu priestor pre naše nápady a strategické myslenie pri posúvaní digitálneho marketingu v Dôvere dopredu“, hovorí Peter Šebo, Founder & CDO, PS:Digital.

Už dlhodobo sme vnímali potrebu strategického prístupu k našej digitálnej komunikácii. Po zvážení všetkých pre a proti sme sa rozhodli pre PS:Digital. Pevne verím, že sa v roku 2018 potvrdí správnosť našej voľby“ hovorí Branislav Kubáň, manažér odboru marketingu.

01 - Modified: 2023-12-22 10:54:59 - Feat.: - Title: Škola hrou! NBS štartuje vzdelávací kurz a kampaň Reč peňazí 02 - Modified: 2023-12-20 09:05:40 - Feat.: - Title: Každý deň lovím na TikToku obsah pre klientov. Natáčanie videí je životný štýl, ktorý milujem 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-10-18 13:34:59 - Feat.: - Title: Norbert Kozmér: Do PPC-čiek som sa zamiloval. Baví ma pracovať s dátami, tabuľkami a grafmi 05 - Modified: 2021-09-28 10:26:59 - Feat.: - Title: Nezávislý porovnávač testoval mobilné aplikácie zdravotných poisťovní
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 18:33