Spoločnosť Tchibo otvorila nový typ obchodu, ktorý sa nachádza v outlete Voderady One Fashion. Ide o prvý obchod nového konceptu pop-up store, ktorý je na danom mieste otvorený vždy len obmedzenú dobu. Prináša tovar zo starších kolekcií v akciových cenách a výhodných zľavách až do výšky 60 %.
„Nový pop-up store vo Voderadoch sme otvorili na základe dobrých skúseností v Českej republike, kde sme koncept uviedli v roku 2016 a ktorý splnil naše očakávania, predovšetkým v zmysle vyvolania záujmu o značku i podpory spontánneho nákupu,“ vysvetľuje Tomáš Zahradník, riaditeľ obchodov spoločnosti Tchibo Praha a Tchibo Slovensko.
Týmto krokom sa chce Tchibo priblížiť svojim zákazníkom v tých regiónoch, kde nemá stále zastúpenie v podobe kamenného obchodu. Pop-up store využíva Tchibo na krátkodobý predaj tovaru z predošlých kolekcií za outletové ceny.
Pop-up store sa od bežných obchodov Tchibo odlišuje v troch bodoch:
- Obchod je otvorený len obmedzený čas v trvaní niekoľkých týždňov.
- Obchod ponúka spotrebný tovar Tchibo, kávovary Cafissimo, kapsule Cafissimo a balenú kávu, nedisponuje teda kávovým barom s posedením. Je možné si však kúpiť kávu so sebou.
- Široký výber spotrebného tovaru zo starších kolekcií je v ponuke za outletové ceny so zľavami až do výšky 60 %.
Ako povedal Tomáš Zahradník, novootvorený obchod je charakteristický odľahčenejším dizajnom, ktorý reprezentuje základnú charakteristiku tzv. pop-up store.
Úlohou pop-up store je vytvoriť rozruch okolo značky a prilákať záujem verejnosti svojou krátkodobou životnosťou. Dočasný predaj firmy využívajú na riešenie aktuálnych potrieb, ako je predstavenie noviniek, špeciálne predajné akcie, rozšírenie povedomia o značke alebo priama komunikácia so zákazníkmi.