Vianočná reklama Kofoly, kde ocko s dcérkou stretnú na prechádzke lesom „zlaté prasiatko“, bude súčasťou jej vianočnej kampane aj tento rok. Kofola už tradične doplnila svoje portfólio aj o dve limitované edície, tentokrát v príchutiach Kofola Karamel a Kofola Jablko so škoricou.
„Tento rok začíname kampaň o niečo skôr, aby sme dali fanúšikom Kofoly včas vedieť o novej kolekcii kofoláckych darčekov,“ popisuje dôvod štartu kampane už na začiatku novembra Nikola Gschwentnerová, manažérka značky Kofola.
Špeciálny darček pre fanúšikov značky a vianočných tradícií pripravila Kofola spolu so značkou Fusakle.
„Chceli sme sa všetkým našim fanúšikom poďakovať za vernosť a priniesť im tieto Vianoce malý darček. Veď bez ich priazne by sme naše „zlaté prasiatko“ nepúšťali na obrazovky zas a znova. Darček je samozrejme, ako inak, tradičný. Každý z nás si už niekedy po stromčekom našiel niečo mäkké, hrejivé. U detí síce takéto darčeky nepatria medzi favoritov, ale dospelí z nich majú často veľkú radosť. Preto sme sa spojili s lokálnou značkou Fusakle a uplietli spoločne limitovanú kolekciu ponožiek, čiapok a šálov v prasiatkovom dizajne, ktorý si zamilujete,“ hovorí Nikola Gschwentnerová.Vianočné KofoMäkkúše budú dostupné na stránke značky Kofola a výťažok z ich predaja pôjde na podporu slovenských výrobcov textilu, oblečenia a obuvi, združených v iniciatíve Obleč sa doma. Kofoponožky však budú aj odmenou za nákup celého 6-packu Kofoly v spotrebiteľskej súťaži.
Tohtoročnú vianočnú reklamu Kofoly so sloganom „Ak sa nepletiem, Vianoce už idú sem“ doplní animácia prasiatka s klbkom vlny, ktoré si oblieklo práve ponožky a šál z vianočnej e-shopovej kolekcie KofoMäkkúšov od Fusakle. Pletený motív sa otlačil aj do etikiet Kofoly.
Vizitka kampane:
Štart televíznej kampane: štvrtok 4. novembra 2021
Kreatívny koncept a supervízia: Justmighty Agency
Produkcia spotu: Overhere
Kľúčové vizuály a rozpracovanie: Justmighty Agency
PR: 1st CLASS AGENCY (SK), Lesensky.cz (CZ)
Mediálna agentúra: Digiline