Spoločnosť Dr. Oetker hľadala v tednri koncom roka novú agentúru, ktorá zastreší korporátne a produktové PR, vzťahy s médiami, influencermi, správu sociálnych sietí a kompletnú komunikačnú stratégiu. Víťazom tendra sa stala PR agentúra Divino.
S novou agentúrou spoločnosť plánuje od januára 2018 posilniť dosah na mladšiu cieľovú skupinu. Pôjde najmä o efektívne zapojenie digitálnych kanálov a nadviazanie nových spoluprác s influencermi.
„Poďakovanie patrí PR agentúre Seesame za dlhoročnú spoluprácu a veľký kus odvedenej práce. S príchodom agentúry Divino očakávame nové smerovanie v oblasti digitálnej komunikácie, sociálnych sietí a posilnenie spolupráce s blogermi a influencermi,“ hovorí Zdeněk Kvinta, marketing executive manager spoločnosti Dr. Oetker,
„Zo spolupráce máme obrovskú radosť. Stojí pred nami výzva ukázať kvalitu produktov Dr. Oetker novou, pútavou formou. Popri ostatných cieľových skupinách chceme cieliť najmä na mladšiu cieľovú skupinu, aby sa produkty Dr. Oetker aj pre nich stali prvou voľbou pri pečení, zaváraní či príprave dezertov a pizze,“ hovorí Simona Mištíková, managing director agentúry Divino.