StoryEditor

Týždeň v reklame: Kresby sexuálne zneužitých detí boli vystavené v Miami a Frodo v reklame

12.01.2018, 09:27
Autor:
pzpz
A aj New York Times s reklamou na tému #MeToo.

Uplynulý týždeň priniesol mix vážnych aj zábavných reklám. Pripravili sme si ukážku dvoch poukazujúcich na spoločenské témy, jednu o fajčení, kreslenú a aj Froda, ktorý si tentokrát zahrá poštára.

V Miami sa konala umelecká výstava, na ktorej boli vystavené na prvý pohľad rozkošné detské kresby. Ku každému dielu malého autora bola nahrávka, keď deti rozprávali čo ich kresby znamenajú. Jednou z nich bola kresba dvoch chlapcov a ich trénera. Chlapec ku kresbe vyrozprával príbeh o tom, ako ho tréner sexuálne zneužil. Kampaň  Broken Crayons sa rozhodla pripraviť nezisková organizácia Amigos for kids. Oplatí sa pozrieť si spot. A na webovej stránke si okrem tohto príbehu môžete pozrieť a vypočuť ďalšie prípady.

New York Times s kampaňou ´The truth has voice – Pravda má hlas´ bol odvysielaný počas slávnostného udeľovania  ocenení Zlatý Glóbus. Mnohé celebrity prišli na prestížne odovzdávanie oblečené v čiernom, ako znak podpory myšlienky #metoo. Reklama sa taktiež týka kauzy, ktorá sa rieši už pomerne dlhú dobu. 

Nasledujúca reklama nie je novinkou tohto týždňa. Svoju premiéru mala pred dvomi týždňami, ale stala sa tak populárnou, že ju musíme spomenúť. Po odprezentovaní v Írsku sa zapáčila natoľko, že ju nasadia aj v New Yorku. Vystupujú v nej ľudia, ktorí sa rozhodli prestať fajčiť a prezentujú to spevom skladby I Will Survive od Glorie Gaynor.

A teraz trochu zábavnejšie novinky z tohto týždňa, v novej reklame od módnej značky Prada si úlohu poštára zahral Elijah Wood. Frodo z trilógie Pán prsteňov si v nej zahral poštára, ktorý dostane od majiteľky novej Prada kabelky Amber Valleta bozk.

Otec v španielskej reklame na Audi rozpráva dcére rozprávku identickú s Popoluškou. Zvrat v animovanom príbehu nastane, keď sa z tekvice nestane koč, ale štýlové červené Audi. Bál v rozprávke znamená preteky áut a princ je jej súper v závode. Taká je rozprávka na dobrú noc pre dievčatá, ktorým sa páčia autá, najmä Audi.

01 - Modified: 2018-06-01 11:20:06 - Feat.: - Title: Nepredávajú. Pomáhajú. A pritom vás zaujmú 02 - Modified: 2018-05-12 10:08:18 - Feat.: - Title: Týždeň v reklame: Pozrite si logovariácie PSS, hokejistov ako hercov a nový Telekom 03 - Modified: 2018-03-09 10:33:36 - Feat.: - Title: Týždeň v reklame o tom, ako značky Mattel, HP, Lancome a ďalšie podporili Medzinárodný deň žien 04 - Modified: 2018-03-02 11:51:40 - Feat.: - Title: Da Vinci na diaľnici a Lacoste, ktoré vymenilo krokodíla za ohrozené druhy 05 - Modified: 2018-02-23 12:05:41 - Feat.: - Title: Týždeň v reklame: Inzerenti si zaplatia celú filmovú zápletku a Hornbach reklamuje niečo, čo nepredáva
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 09:26