Slovak Telekom predstavil ďalší spot s Bekimom. Aj tentokrát hovorí nová tvár Telekomu ďalšej výzve ÁNO. Video z dielne MUW Saatchi & Saatchi pokračuje v tom isto moode ako predchádzajúce, a je tak isto vydarené ako predchádzajúce. Ak ste ho nevideli, stojí za to.
Bekim pre Stratégie prezradil, ako sa mu s Telekomom spolupracuje a aké ohlasy dostáva od jeho obdivovateľov: "Ľudia, ktorí sú na vozíku, ale aj ich mamy, mi píšu, že znova začali cvičiť, lebo to videli v reklame."
Odkomunikovať partnerstvo Majstrovstiev sveta v hokeji s potravinovým reťazcom je ťažký oriešok. Zadanie dostala agentúra Respect APP, ktorá do hlavnej úlohy postavila hokejistov. Tí ukázali svoje herecké nadanie a vznikla z toho séria vtipných spotov.
Pri agentúre Respect APP ešte zostaneme. Vytvorila niekoľko vizuálov nasadených v OOH, ktorými komunikuje imidž Prvej stavebnej sporiteľne. Variácie loga ilustrujú rôzne životné situácie v domácnosti. Od detských hier cez zariaďovanie až po rekonštrukciu. Jednoduchým vizuálnym spôsobom vyjadruje, že PSS mení bývanie na domov.
Šikovne sa v OOH pohrali aj s vizuálom k novinke, Zlatému Bažantu 0,0%. Po výmene Nealka ponúkli motoristom hravé možnosti, kedy si môžu vychutnať jazdu spolu s pivom.
A nakoniec novinka zo zahraničia. Tic Tac nasadil TV reklamu po piatich rokoch. Ukazuje v nej novú tvár značky, ktorá vymýšľa, ako môže balenie cukríkov ľuďom pomôcť.