Výberové konanie jarnej kampane pre značku Kofola víťazne uzavrela agentúra VCCP. Agentúra bude pracovať na novej kampani pre Kofolu na českom a slovenskom trhu, ktorá bude bežať od marca 2018.
„Agentúra VCCP prišla s jednoduchým, ale za to s veľmi trefným kreatívnym riešením, ktoré sedelo na naše zadanie. Na ďalšie podrobnosti kampane sa môžete tešiť o pár týždňov,“ hovorí senior brand manažérka pre Kofolu Lucia Tarbajovská.
Hlavnými hrdinami minuloročného konceptu boli Leoprd a VVrk, a tak aj názov produktu prešiel podobnou úpravou - KFL.
Kampaň Fofola kreatívne zastrešovala agentúra Zaraguza. Stala sa úspešnou kampaňou a odniesla si ocenenia z Effie, Euro Effie aj Zlatého Klinca.
V roku 2015 získala zlatú EFFIE. Predajný cieľ bol splnený na 115%. Zvýšiť performance kampane sa podarilo naplniť nielen v špecifickej cieľovej skupine, ale i v širšej populácii – zásah kampane 71% (cieľ bol 55%), zaznamenanie kampane 88% (cieľ bol 65%), páčivosť kampane 7,5% (cieľ bol 7,1%).
V roku 2016 získala agentúra Zaraguza za kampane zlato na Euro Effie, čím sa stala druhou agentúrou v histórii slovenskej reklamy, ktorá na Euro Effie uspela. Na Zlatom Klinci získala niekoľko ocenení dva ročníky po sebe. V roku 2016 Kofola investovala do reklamy v médiách 5,3 milióna eur, z toho 5,2 milióna eur do TV. (Zdroj: TNS Ad Intelligence).