Nový koncept, ktorého hlavným predstaviteľom je postava Anjela strážneho v podaní Ľuboša Kostelného, má prepojiť všetky komunikácie troch poisťovní, ktoré v portfóliu Union má. Komerčná, zdravotná aj digitálna poisťovňa sa budú v médiách prezentovať jednou spoločnou tvárou.
„Ide nám hlavne o spoločný synergický efekt komunikácie a tiež, aby sa podporila jedna značka Union, ktorú Slováci vnímajú veľmi pozitívne. Kreatívny koncept Anjel strážny reprezentuje strategický zámer pre ďalšie prepájanie a vnímanie našich značiek Onlia a Union,“ vysvetľuje Marek Mikle, marketingový riaditeľ Union poisťovne, Union zdravotnej poisťovne a poisťovne Onlia
A aké boli dôvody na zmenu komunikačného konceptu a teda jednoznačnejšie priradenie značky Online k značke Union? „Onlia je dynamicky sa rozvíjajúca inovatívna značka online poistenia a jej prepojením s Unionom získa Onlia podporu silnej poisťovne a Union na oplátku injekciu inovatívnych myšlienok. Budeme sa snažiť využiť efekt prepojenia tradičného vnímania 25 ročnej poisťovne a moderných trendov v online poisťovníctve,“ dodáva Marek Mikle.
Doterajšia komunikácia Onlie bola primárne určená pre online kanály, keďže produkty a služby sú online a zasahuje klientelu, ktorá vyhľadáva pohodlné a moderné online služby.
„Z prieskumov, ale hlavne zo správania našich zákazníkov vidíme jednoznačný trend smerom k online poisteniu a preto sme strategicky pristúpili k ešte výraznejšiemu prepojeniu našich značiek Onlia a Union. Toto prepojenie vytvára najefektívnejšiu alternatívu na ďalší rast online poistenia a značky Onlia na Slovensku,“ hovorí Marek Mikle.
Cieľom nového konceptu je, podľa jeho slov, hlavne efektívne využitie mediálneho priestoru. Výrazný symbol, ktorý každý chápe na prvé videnie, má podporiť okamžité priradenie k značke Union. Komunikácia má byť ľudská, jednoduchá a priamočiara - Anjel strážny, ktorý stojí vždy pri vás reprezentuje hodnoty, ktoré sa spájajú s poisťovňami.
Vizitka kampane
Názov kampane: Onlia Anjel strážny
Klient: Onlia/Union
Reklamná agentúra: This is Locco
Kreatívny riaditeľ: Juraj Kováč
Art director: Simona Jánošová
Copywriter: Daniel Vachuna, Tomáš Kučírek
Account: Eva Fúriková
Mediálna agentúra: Idea House
Použité médiá: TV, OOH, online
Termín nasadenia: 11.2.2018
Cieľová skupina: Muži, ženy, 25+
Produkcia televízneho spotu: Globe production
Réžia: Mirro Tallo
Názov pesničky použitej v spote: Ballet of the Magpie (Main)
Posolstvá novej kampane: Každý kto si teraz poistí svoje auto online, získa navigáciu Sygic zadarmo. „Snažíme sa hľadať benefity vhodné a praktické pre vodičov, čo je primárna cieľová sklupina kampane. Navigácia je niečo užitočné a vhodné na každodenné používanie.“ Marek Mikle.