StoryEditor

Nové kreatívne štúdio Autentik chce pomáhať značkám budovať silnú identitu

14.02.2018, 10:46
Autor:
redred
Založili ho známe mená slovenskej reklamy a marketingu.

V Bratislave vzniklo nové kreatívne štúdio. Tvoria ho seniorní ľudia z brandže a ich ambíciou je budovať na bohatých skúsenostiach. Klientom vedia väčšinu potrieb uspokojiť z interných zdrojov.

Základ tvorí trojica kreatívcov, ktorých mená nie sú v slovenskej reklame a marketingu neznáme. Ideamaker Šimon Škoviera je kreatívnym a strategickým lídrom agentúry. Predtým pôsobil ako copywriter v agentúrach Mayer Mccann Ericksonn, Made By Vaculík a Core4. V slovenskom Creu zakladal a viedol digitálne oddelenie, neskôr bol aj hlavným kreatívnym riaditeľom.

 Jadro dopĺňajú social media špecialista Adam Tkáčik a art director Tomáš Krajčík, ktorí naposledy pôsobili v agentúre Creo/Young&Rubicam.

Adam Tkáčik, Autentik

​​“Autentik je pre nás postoj k reklame, ku kolegom, aj ku klientom,” povedal Šimon Škoviera, “Názov perfektne vystihuje našu filozofiu, aj to, aké brandy chceme budovať. Žiaľ, v našej brandži je veľa vecí, ktoré nie sú úplne košér a počas zastávok v slovenských reklamkách sme mnohé spoznali na vlastnej koži. Ale aj vďaka tomu sme si ujasnili, že chceme reklamu robiť podľa vlastných hodnôt, podľa vlastných pravidiel a podľa vlastného morálneho kompasu.”

Tomáš Krajčík, Autentik

​Autentik sa bude venovať integrovanej komunikácii a delenie na offline a online štúdio vníma ako zastarané. “Prvoradá je pre nás unikátna idea postavená na silnom strategickom základe a podloženom insighte,” uviedol Šimon, “Vhodné kanály a ich konkrétne využitie sú až následný krok.” Pre značky majú pripravené aj špeciálne brandové kartičky, ktoré im pomôžu nájsť vlastný positioning a identitu.

Nové kreatívne štúdio Autentik považuje za svoju výhodu najmä veľké skúsenosti od webdizajnu, cez sociálne siete, až po veľké 360-stupňové kampane, vďaka čomu v ňom klienti nájdu zastrešenie väčšiny svojich potrieb na internej úrovni. Štúdio funguje od začiatku tohto roka a spustilo už aj prvé kampane, napr. pre novú značku mäsiarstiev Starý Mäsiar, reštauráciu Chuťovka či Slovenskú katolícku charitu.

01 - Modified: 2018-04-15 11:32:58 - Feat.: 0 - Title: Sme ako veľká agentúra v malom, hovorí Šimon Škoviera o kreatívnom štúdiu Autentik 02 - Modified: 2018-05-30 17:53:38 - Feat.: 0 - Title: 11 najčastejších chýb pri správe Facebook profilov. Robí ich aj vaša značka? 03 - Modified: 2018-08-09 08:04:18 - Feat.: 0 - Title: Hranol, gašparko a Robko. Tri billboardy v Bratislave zaplavili online
01 - Modified: 2021-05-14 18:56:46 - Feat.: - Title: Petra Polnišová a raper Ego sú tvárami kampane Slovenskej katolíckej charity 02 - Modified: 2020-03-02 19:31:15 - Feat.: - Title: Top momenty volebnej kampane: 10 „majsterštukov“ v čase, keď sa lámal chlieb 03 - Modified: 2018-10-07 08:33:28 - Feat.: - Title: Účtovníci sú zvláštna kasta ľudí. Reklamná agentúra sa na nich v kampani pozrela s humorom 04 - Modified: 2018-08-09 08:04:18 - Feat.: - Title: Hranol, gašparko a Robko. Tri billboardy v Bratislave zaplavili online 05 - Modified: 2018-07-23 17:32:52 - Feat.: - Title: Dokáže performance marketing budovať značku?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. jún 2022 02:57