Nestlé uvádza novú reklamnú kampaň na tabuľkovú čokoládu Študentskú pečať. Názvom „Čokoláda podľa vlastných pravidiel“ vyzdvihuje rozmanitosť značky a mierenie na mileniálov. Cieľom kampane je budovanie imidžu značky a podpora predaja celého produktového portfólia. Výrazný dôraz spoločnosť vkladá na Zlatú edíciu- bielej čokolády so slivkami a makom.
Hlavným nástrojom kampane je spotrebiteľská súťaž, ktorá je podporená televíznym spotom, komunikáciou v kinách, online, outdoorovou kampaňou a aj promom na sociálnych sieťach, vrátane využitia influencerov na Instagrame a Youtube.
Aktivačnú kampaň a spotrebiteľskú súťaž vytvorila agentúra Zaraguza.
TV spot je z dielne agentúry Second Head.
Súťaž prebieha do 31. marca a vyhrať môžete van pre seba a kamošov na jeden mesiac.