StoryEditor

Nestlé má novú kampaň na Študentskú pečať

20.02.2018, 08:03
Autor:
TSTSpzpz
Spot k súťaži o van vytvorila agentúra Zaraguza.

Nestlé uvádza novú reklamnú kampaň na tabuľkovú čokoládu Študentskú pečať. Názvom „Čokoláda podľa vlastných pravidiel“ vyzdvihuje rozmanitosť značky a mierenie na mileniálov. Cieľom kampane je budovanie imidžu značky a podpora predaja celého produktového portfólia. Výrazný dôraz spoločnosť vkladá na Zlatú edíciu- bielej čokolády so slivkami a makom.

Hlavným nástrojom kampane je spotrebiteľská súťaž, ktorá je podporená televíznym spotom, komunikáciou v kinách, online, outdoorovou kampaňou a aj promom na sociálnych sieťach, vrátane využitia influencerov na Instagrame a Youtube.

Aktivačnú kampaň a spotrebiteľskú súťaž vytvorila agentúra Zaraguza.

TV spot je z dielne agentúry Second Head.

Súťaž prebieha do 31. marca a vyhrať môžete van pre seba a kamošov na jeden mesiac.

Nestlé

01 - Modified: 2022-03-19 05:43:26 - Feat.: - Title: Firmy, ktoré zostali v Rusku. Prečo neodídu a akú cenu za to zaplatia? 02 - Modified: 2020-10-23 07:29:49 - Feat.: - Title: Nová kampaň od značky ORION reaguje na častejšie sledovanie televízie 03 - Modified: 2020-07-13 10:58:09 - Feat.: - Title: Veggie značka Garden Gourmet bude dostupnejšia, prichádza aj s komunikačnou kampaňou 04 - Modified: 2020-04-15 11:29:15 - Feat.: - Title: Nestlé vstupuje na trh so svojou veggie značkou 05 - Modified: 2019-08-07 11:10:35 - Feat.: - Title: Káva Starbucks prvýkrát mieri do slovenských obchodov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 22:17