Za mesiac február sa na Hodnoteniach Stratégií v kategórii TV spot najviac hovorilo o troch prácach, ktoré v konečnom dôsledku získali od porotcov aj najvyšší počet bodov. Poštová banka komunikovala sponzorstvo programu Zem spieva, O2 promoval rozšírenie siete a Polnišová pre VÚB banku presúvala posteľ kvôli Feng šuej a hypotéke so sporením.
Posteľ
Na treťom mieste sa umiestnila práca agentúry Istropolitana Ogilvy, ktorá pre VÚB banku pripravila spot s názvom Posteľ. Ústrednou postavou je Petra Polnišová, ktorá vystriedala lepičov v roku 2015. Odvtedy je tvárou každej novej kampane VÚB banky.
Agentúry: 3,67
Zadávatelia: 5,00
Klient: VÚB banka
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec, Braňo Bezák
Art director: Peter Hrevuš
Strategy director: Veronika Romsauerová
Copywrite: Braňo Bezák
Account manager: Petra Lukáčová, Daniela Huťková
Prelet
Druhý najlepší TV spot za mesiac február je O2- Prelet. Kampaň je z dielne Oliver Agency v spolupráci s TRIAD. Cieľom kampane bolo odkomunikovať vylepšenú sieť s 92 % pokrytím 4G internetom. V hlavnej úlohe je uškatec Tóno.
Agentúry: 4,33
Zadávatelia: 4,50
Klient: O2
Agentúra: Oliver Agency v spolupráci s TRIAD
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Viktor Karvai, Jakub Reken
Strategy director: Emil Myjavec, Martin Woska
Copywrite: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Account manager: Saša Fránková
Cenné rady za babku
Najviac bodov získala sponzoringová reklama televíznej šou Zem spieva od Poštovej banky. Prepojili tradičný folklór s moderným pozicioningom banky a to sa im podarilo. Hlavnou postavou spotov je babička, ktorá mladým ľuďom radí, ako hospodáriť. Kampaň zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett.
Agentúry: 4,50
Zadávatelia: 4,75
Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Keder
Art director: Martina Mihálová
Strategy director: Vladimír Lefík
Copywrite: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account manager: Juraj Výboch