Nová jarná kampaň Kofoly prináša zábavný príbeh z prostredia amorovej Akadémie Elixíru Lásky. Amorovia sa tu učia z byliniek a ovocia namiešať elixír lásky, ktorým je práve Kofola.
„Kampaň komunikuje Kofolu ako nápoj, bez ohľadu na balenie. Ukazuje benefity nápoja," vysvetľuje Jaroslava Musilová, Corporate Affairs Manager.
Cieľom novej kampane nealkoholického čapovaného nápoja v Čechách i na Slovensku je zdôrazniť jeho prírodné zloženie. V tom Kofole pomáha víťaz výberového konania, agentúra VCCP Prague.
Hlavným hrdinom kampane je anjelik Gabriel špeciálne vymodelovaný v 3D animačnom štúdiu Plaftik zo Slovenska. Prostredie spotu tvorí záhrada veľká 5x5m vytvorená na mieru televíznemu spotu z rastlín, kvetov, byliniek a ovocia. Televízny spot vznikol v spolupráci s produkciou Boogiefilms.
Minuloročnú kampaň s Leoprdom a Vvrkom vytvorila agentúra VMC Grey.
Kampaň v TV beží od 12. marca, a bude tiež v outdoore a na online.