Februárové Hodnotenie sa nieslo v duchu z každého rožku trošku. Práce, ktoré získali od porotcov najvyšší počet bodov v jednotlivých kategóriách, boli každá zameraná na niečo iné. Jednoduchá informácia o rozšírení siete v podobe vizuálu, ktorý výborné ladí k celkovému imidžu O2, vytvorila agentúra Oliver Agency.
Spoločnosť O2 zaujala aj svojím online videom ako súčasťou náborovej kampane, v ktorom sa pýtala tiet upratovačiek, ako vidia fungovanie firmy a jej zamestnancov. Sponzoringové videá Poštovej banky pre folklórnu šou Zem spieva zaujímavo prepojili tradičné s moderným.
A aj v kategórii OOH vyhrala práca, ktorá uvádzala Zlatého Bažanta ako partnera SND. O kreativitu sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett. Tento mesiac porotcovia hodnotili aj anti-imageovú kampaň denníka SME s názvom SMEtiari a kampaň pre nevodičov z dielne agentúry Socialists pre klienta Škoda.
Kategória: TV spot
CENNÉ RADY ZA BABKU
Poštová banka v sponzoringovej kampani pre folklórnu TV show Zem spieva spojila tradičné s moderným. Tradičný folklór prepojila s pozicioningom banky jasne a edukatívne. Agentúra vytvorila postavu babičky, ktorá formou porekadiel rozdáva finančné múdra užitočné pre súčasnú dobu. A nasadila 10 sekundové spoty s viacerými variáciami odporúčaní od hlavnej postavy komunikácie. Porekadlá divákov bavili, ladili s postavou babičky aj celkovou identitou a zaujali tak cieľovú skupinu.
Agentúry: 4,50
Zadávatelia: 4,75
Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Keder
Art director: Martina Mihálová
Strategy director: Vladimír Lefík
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account manager: Juraj Výboch
Kategória: Online kampaň
SMEtiari
Kreatívna agentúra sa do tejto práce pustila s veľkou dávkou odvahy. Ide o imageovú kampaň pre denník SME, pri príležitosti oslavy jeho 25. narodenín. Odvážna idea bola v tom, že celá kampaň je postavená na nadávke, ktorú „hejteri“ smerujú na adresu denníka. Nazývajú ich smetiarmi. Presne tak sa volá aj anti-imageová kampaň SMEtiari. Tí podľa vlastných slov zametajú s hlúposťami, hrabú sa v špinavostiach alebo separujú dobré od zlého. Redakcia sa vraj za takéto činnosti nehanbí a zdôrazňuje svoje nasadenie.
Agentúry: 3,67
Zadávatelia: 5,50
Klient: Petit Press
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Art director: Martin Melicherčík
Strategy director: Juraj Plánovský
Copywriter: Peter Darovec, Rado Olos
Account manager: Lenka Michálková
Kategória: Online video
UPRATOVAČKY
Náborové kampane môžu vyzerať aj takto. O2 si pre svojich potenciálnych uchádzačov o prácu pripravila nefalšované odpovede tiet upratovačiek, ktoré dianie vo firme sledujú s istým nadhľadom a samozrejme skoro všetko o nej vedia. Zábavné video bolo nasadené online.
Agentúry: 5,33
Zadávatelia: 6,50
Klient: O2 Slovakia
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Jakub Reken
Strategy director: Emil Myjavec
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Account manager: Michaela Ostricová
Kategória: Social
KAMPAŇ PRE NEVODIČOV
Škoda pripravila kampaň pre nevodičov. Teda všetkých tých, ktorí nevedia obsedieť a rozptyľujú vodičovu pozornosť, niekedy až tak, že môžu spôsobiť dopravnú nehodu. V prvej kampani pre spolucestujúcich social agentúra Socialists netradične využila funkcionalitu Instagramu, ktorý nahradil webstránku, umožnil väčšiu šíriteľnosť a hlavne jednoduché a okamžité používanie v aute. Vďaka kampani sa klientovi s agentúrou podarilo priniesť na cesty nielen zábavu v podobe Hier do auta, ale aj väčšiu bezpečnosť všetkým neposedným posádkam.
Agentúry: 5,75
Zadávatelia: 6,00
Klient: ŠKODA Auto Slovensko
Agentúra: Socialists
Creative director: Martin Kukoľ
Art director: Matej Mihályi, Maté Macsicza
Strategy director: Martin Kukoľ
Copywriter: Martin Kukoľ, Kristína Labajová
Kategória: Print
MANTA
Printovým vizuálom spoločnosť O2 komunikovala vylepšenú sieť s 92 % pokrytím 4G internetom. Zvolila si na to kľúčové zastúpenie zvierat, ktoré používa vo viacerých mediatypoch a vytvorila jednoduchý vizuál, ktorý je ľahko pochopiteľný na prvý pohľad a zapadá do celkového štýlu značky.
Agentúry: 4,33
Zadávatelia: 4,75
Klient: O2 Slovakia
Agentúra: Oliver Agency v spolupráci s TRIAD
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Viktor Karvai, Jakub Reken, Matúš Bence
Strategy director: Emil Myjavec
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Account manager: Saša Fránková, Ivana Imreová
Kategória: Out of home
BIELA OPONA
Zadaním pre agentúru Wiktor Leo Burnett bolo vytvoriť imidžový key vizuál s cieľom predstaviť Zlatého Bažanta ako partnera premiér v SND. Cieľom bolo pomôcť spopularizovať návštevu divadelných predstavení a recruitovať mladých návštevníkov divadla. Náročne prepojiteľné dva svety prepojili štylizáciou divadelného hľadiska a opony do farieb piva a typického tvaru pohára Zlatého Bažantu. Vizuál doplnili o jednoduchý wording, ktorým nenútene a zreteľne odkomunikovali zámer práce.
Agentúry: 4,50
Zadávatelia: 5,75
Klient: Heineken Slovensko - Zlatý Bažant
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Štefan Andrejco
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Marek Surovec
Account manager: Anastasiya Kazmiruk
Všetky práce aj s bodovým ohodnotením porotcov si môžete pozrieť na tomto linku.
Šampióna mesiaca, UP a DOWN práce aj s vyjadreniami porotcov si môžete pozrieť v marcovom printovom vydaní Stratégií.