Spoločnosť PepsiCo predstaví na slovenskom trhu novú limonádu s citrónovou príchuťou Lemon Lemon. Limonáda so šesťpercentným obsahom ovocnej zložky je sladená cukrom a stéviou. Autentickú chuť limonáde dodáva 6 % ovocnej zložky. Nízky obsah kalórií je docielený použitím cukru a stévie (70 kcal).
„Nová limonáda je ďalším príkladom postupných zmien nášho nápojového portfólia smerom k zdravším a chuťovo plnohodnotnejším produktom,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značiek sýtených nápojov z portfólia PepsiCo.
Firma novinkou reaguje na najnovšie trendy v nápojovom segmente, ktoré sú charakteristické znižovaním obsahu kalórií a autentickou chuťou. Vzhľadom k svojmu prémiovému charakteru bude limonáda Lemon Lemon zatiaľ dostupná iba v horeca segmente.
Limonáda „budúcej generácie“
S nápojom má spoločnosť zámer vybudovať do budúcna novú kategóriu sýtených limonád „budúcej generácie“. „Lemon Lemon je perlou v našom nápojovom portfóliu. Preto s ním budeme pracovať predovšetkým v on-trade segmente, aby sme vybudovali čo najlepšie povedomie o benefitoch našej limonády,“ doplnil Michal Šlechta s tím, že unikátnosť produktu si vyžiada i obmedzenú distribúciu.
Firma preto pripravuje na leto pre vybraných B2B zákazníkov program špeciálnych reštauračných záhrad. Lemon Lemon záhradky budú niesť atribúty produktu a zároveň poslúžia ako forma vonkajšej reklamy.
Pozrite si vizuály, ako by mala reštauračná záhrada vyzerať.