PepsiCo
StoryEditor

Pepsi a Lay's komunikujú Ligu majstrov UEFA lokálnou futbalovou kampaňou

07.04.2018, 08:00
Autor:
TSTS
Kampaň bude propagovaná v online aj offline prostredí.

Slovenská pobočka spoločnosti PepsiCo so svojimi značkami Pepsi a Lay's spustila kampaň pri príležitosti záverečnej fázy Ligy majstrov UEFA, ktorej je zároveň partnerom. 

„Kampaňou chceme osloviť čo najširšiu skupinu ľudí. Preto zábavnou formou mierime na fanúšikov našich sociálnych sietí a súčasne na tých, pre ktorých bude vystavenie prestížnej futbalovej trofeje netradičným zážitkom,“ uviedol Michal Šlechta, brand manažér značky Pepsi.

Komunikácia na sociálnych sieťach bude mať formu fotosúťaže na Instagrame, v rámci ktorej budú užívatelia zdieľať svoje futbalové momentky. Hrá sa o futbalové produkty a absolútny víťaz získa lístky na tohtoročné finále Ligy majstrov UEFA v Kyjeve.

Absolútny víťaz fotosúťaže bude vylosovaný na slávnostnom predstavení trofeje Ligy Majstrov vo štvrtok 19. apríla v nákupnom centre Aupark v Bratislave. Vyhlásenie výhercov budú môcť fanúšikovia sledovať aj formou živého prenosu na Facebooku.

Vizitka kampane

Mediálne nasadenie: online, print, event, PR + rádio
Digitálna agentúra: OMD Czech
Produkční agentúra: IMA PRODUCTION

01 - Modified: 2019-02-26 09:21:07 - Feat.: - Title: Na trh prichádza Pepsi Limetka podporená novou kampaňou 02 - Modified: 2018-11-14 12:55:26 - Feat.: - Title: Lay’s má novú kampaň. Chipsy predstavuje ako ideálneho spoločníka 03 - Modified: 2018-10-04 09:26:07 - Feat.: - Title: Balenie chrumiek Cheetos prináša tri rôzne príchute a tvary 04 - Modified: 2018-04-03 09:11:46 - Feat.: - Title: Spoločnosť PepsiCo uvedie na Slovensko limonádu Lemon Lemon 05 - Modified: 2018-03-06 11:01:46 - Feat.: - Title: Pepsi v novej globálnej kampani žije futbalom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2024 23:57