Slovenská pobočka spoločnosti PepsiCo so svojimi značkami Pepsi a Lay's spustila kampaň pri príležitosti záverečnej fázy Ligy majstrov UEFA, ktorej je zároveň partnerom.
„Kampaňou chceme osloviť čo najširšiu skupinu ľudí. Preto zábavnou formou mierime na fanúšikov našich sociálnych sietí a súčasne na tých, pre ktorých bude vystavenie prestížnej futbalovej trofeje netradičným zážitkom,“ uviedol Michal Šlechta, brand manažér značky Pepsi.
Komunikácia na sociálnych sieťach bude mať formu fotosúťaže na Instagrame, v rámci ktorej budú užívatelia zdieľať svoje futbalové momentky. Hrá sa o futbalové produkty a absolútny víťaz získa lístky na tohtoročné finále Ligy majstrov UEFA v Kyjeve.
Absolútny víťaz fotosúťaže bude vylosovaný na slávnostnom predstavení trofeje Ligy Majstrov vo štvrtok 19. apríla v nákupnom centre Aupark v Bratislave. Vyhlásenie výhercov budú môcť fanúšikovia sledovať aj formou živého prenosu na Facebooku.
Vizitka kampane
Mediálne nasadenie: online, print, event, PR + rádio
Digitálna agentúra: OMD Czech
Produkční agentúra: IMA PRODUCTION