Ako informoval Slovak Telekom, nový televízny spot z dielne MUW Saatchi & Saatchi rozširuje pozitívny koncept „Áno“ a aj tentoraz vychádza z reálneho života Bekima.
„Bekim dennodenne naráža na bariéry a vidí ich aj tam, kde druhí nie. Obdobne neviditeľné sú aj dátové bariéry v online svete. Nové paušály ÁNO od Telekomu ich pomáhajú prekonať. Bekim sa bariéram postaví po svojom a nemalú úlohu pri prekonávaní zohrajú práve aj dáta,“ hovorí Peter Kimijan, hovorca Slovak Telekom.
Prekoná Bekim bariéry sám? Nakoniec mu možno pomôže niekto z jeho blízkych. Pozrite si nový TV spot. Natáčal sa pri budove Slovenského rozhlasu v Bratislave.
Zaujímavosti:
- Bekim sa na výstupenie v novom spote poriadne pripravil a bol z neho skutočný horolezec, aspoň naoko.
- V jednom z online spotov si zahrali turisti. Aj keď skoro jednohlasne ďakovali po japonsky „arigato“, väčšina z nich pochádzala z Taiwanu.
- Hlavnú lokáciu točenia Telekom s agentúrou vybavil za dobrý skutok. Celú ju zrenovovali a očistili od nepekných grafitov.
- V spotoch agentúra techno nehráva, no tentoraz zohralo úlohu supertechno. Tak sa totiž volá teleskopické rameno, s ktorým sa natáčalo.
Vizitka kampane ÁNO:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art director: Veronika Holaňová
Copywriter: Andrej Hrivnák, Ivana Polohová
Strategy Director: Kamil Charvát
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Hana Ruttkayová, Zuzana Havranová
Režisér: Jan Švejkar
Produkcia: Hitchhiker Films
Mediálna agentúra: Wavemaker
Telekom: Ivana Daučíková, Denisa Šindelárová, Petra Novotná, Jan Stanko