StoryEditor

Bekim by sa nudil, keby bolo všetko bez bariér. Hovorí v novom spote pre Telekom

04.05.2018, 07:48
Autor:
rmrm
Telekom pokračuje v komunikácii s Bekimom a predstavuje nové paušály ÁNO. Kampaň začína dnes.

Ako informoval Slovak Telekom, nový televízny spot z dielne MUW Saatchi & Saatchi rozširuje pozitívny koncept „Áno“ a aj tentoraz vychádza z reálneho života Bekima.
„Bekim dennodenne naráža na bariéry a vidí ich aj tam, kde druhí nie. Obdobne neviditeľné sú aj dátové bariéry v online svete. Nové paušály ÁNO od Telekomu ich pomáhajú prekonať. Bekim sa bariéram postaví po svojom a nemalú úlohu pri prekonávaní zohrajú práve aj dáta,“ hovorí Peter Kimijan, hovorca Slovak Telekom.

Prekoná Bekim bariéry sám? Nakoniec mu možno pomôže niekto z jeho blízkych. Pozrite si nový TV spot. Natáčal sa pri budove Slovenského rozhlasu v Bratislave.

Zaujímavosti:

  • Bekim sa na výstupenie v novom spote poriadne pripravil a bol z neho skutočný horolezec, aspoň naoko.
  • V jednom z online spotov si zahrali turisti. Aj keď skoro jednohlasne ďakovali po japonsky „arigato“, väčšina z nich pochádzala z Taiwanu.
  • Hlavnú lokáciu točenia Telekom s agentúrou vybavil za dobrý skutok. Celú ju zrenovovali a očistili od nepekných grafitov.
  • V spotoch agentúra techno nehráva, no tentoraz zohralo úlohu supertechno. Tak sa totiž volá teleskopické rameno, s ktorým sa natáčalo.

Vizitka kampane ÁNO:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art director: Veronika Holaňová
Copywriter: Andrej Hrivnák, Ivana Polohová
Strategy Director: Kamil Charvát
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Hana Ruttkayová, Zuzana Havranová
Režisér: Jan Švejkar
Produkcia: Hitchhiker Films
Mediálna agentúra: Wavemaker
Telekom: Ivana Daučíková, Denisa Šindelárová, Petra Novotná, Jan Stanko

01 - Modified: 2018-05-05 07:57:24 - Feat.: 0 - Title: Nestaviam sa do žiadnej pózy, hovorí Bekim, nová tvár Telekomu
01 - Modified: 2025-11-07 16:50:58 - Feat.: - Title: Kamil Charvát: Insight môže byť hocičo. Musí to chytiť, získať si pozornosť, vyvolať emóciu 02 - Modified: 2025-08-26 10:13:59 - Feat.: - Title: Nová kampaň Telekomu apeluje na službu, ktorá chráni užívateľov pred kyberzločinmi 03 - Modified: 2025-08-08 13:19:04 - Feat.: - Title: Bekim prináša na Voyo štipľavý humor a životný nadhľad v novom stand-upe 04 - Modified: 2025-08-08 11:52:00 - Feat.: - Title: Daj odber, odkazujú slovenskí a českí youtuberi v medzinárodnej kampani pre Slovak Telekom a T-Mobile 05 - Modified: 2025-07-09 07:08:06 - Feat.: - Title: Zamestnanci v centre pozornosti: Ako Telekom buduje autentickú značku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 18:01