StoryEditor

Nezisková organizácia MACMA hovorí, že Facebook vie o všetkom, ale o tvojich prsiach nevie

04.05.2018, 08:00
Autor:
pzpz
A Ikea ukazuje ako sa zlá reklama v TV zmení na Ikea reklamu.

Vitajte v piatkovej rubrike. Uplynulý týždeň opäť priniesol zopár zaujímavých prác zo sveta reklamy a my sme sa ich rozhodli v dnešnom Týždni v reklame zhrnúť.

Ako prvú spomenieme neziskovú organizáciu  MACMA, ktorá už istý čas komunikuje myšlienku prevencie rakoviny prsníkov. Minulý rok prišla s kampaňou, v ktorej prsia spievali. Tentokrát sa rozhodla poukázať na to, koľko dát o vás Facebook vie. Vie o vás všetko, ale o vašich prsiach nevie nič. Kampaň navádza ženy k tomu, aby dbali na kontrolu svojich pŕs a ak majú čas pozrieť si Facebook 3- tisíckrát, mali by si nájsť čas aj na kontrolu.

Ikea už tradične s výbornou komunikáciou. Nedávno sme písali o párty, na ktorej sa objavili štýloví dekoví duchovia a teraz prišla s ďalším kreatívnym nápadom. Vytvorila reklamu, v ktorej sa pozeráte na rodinku, ktorá pozerá reklamu a nadáva, že reklamy neznáša. Rodinka z obrazu odíde a vy zistíte, že pozeráte obyčajnú reklamu od Ikea.  

Spot patrí do série videí „Where Life Happens" a je podobný ako jeho predchádzajúce. Vtedy sme sa pozerali na dlhé spoty v ktorých sa nič neudialo, ale boli sme takí zvedaví, či sa niečo udeje, že sme ich neskipli. O viacerých minuloročných Ikea reklamách sme písali koncom vlaňajška.

Zo slovenských noviniek. Novú kampaň predstavila Kofola, ktorá od 1. mája vyzýva ľudí, aby naučili Kybernetického Automatizovaného Robota Online Lásky, teda KAROLA, čo je to láska. Kampaňou s KAROLOM chce Kofola v SR aj ČR propagovať tri nové príchute, ktoré púšťa na trh malých formátov (plechovky 0,25l a PET fľaše 0,5l) a to konkrétne ananás, grep a černica.

O2 zas k Uškatcovi Tónovi pridalo leňochoda. Hlavným posolstvom kampane operátora je, že dnes už nikto nezostane s dátami na suchu, dokonca ani tí, ktorí nie sú zákazníkmi O2.

A nakoniec o Corgoň kampani, ten vyšiel s pravdou von. Veci majú byť jasné, pivo má byť horké. Najnovšou kampaňou sa postavil za ľudí, ktorých nezaujímajú omáčky, módne vlny a vlnky ani dvojdňové trendy. Za ľudí, ktorí nezačnú pchať chia semiačka do každého jedla hneď, ako ich prvý samozvaný výživový poradca vyhlási za (zasa ďalšiu) superpotravinu.

Minulý týždeň sme písali o kampaniach, ktoré jednoznačne dokazujú že komunikácia v B2B segmente nemusí byť nudná

01 - Modified: 2018-03-16 08:28:31 - Feat.: 0 - Title: Čeky a tety upratovačky hviezdia v náborových kampaniach 02 - Modified: 2018-03-23 07:30:17 - Feat.: 0 - Title: Sajfa a Angelika ako výborné príklady Bumper ads. Jaguaru stačia aj necelé 4 sekundy 03 - Modified: 2018-03-30 11:11:49 - Feat.: 0 - Title: Smutný príbeh o krásnej labuti, Fantomas sa vracia a Bekim v reštauráciách. Pozrite si nové kampane od slovenských agentúr 04 - Modified: 2018-04-06 07:15:39 - Feat.: 0 - Title: Instagram ako hlavný nástroj domácich aj zahraničných kampaní. A novinka #TooLaterGram
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:23