StoryEditor

PIAF má shortlisty. V hre je sedem slovenských agentúr

21.05.2018, 15:00
Autor:
pzpz
Slovenské agentúry získali až 15 shortlistov.

Prague International Advertising Festival sa tento rok koná už deviatykrát. Najlepšie práce, ktoré sa dostali na shortlist, boli dnes zverejnené. Zo slovenských agentúr zabojujú o ocenenie Wiktor Leo Burnett, Istropolitana Ogilvy, TRIAD, Effectivity POWERED BY PUBLICIS, MUW Saatchi & Saatchi, THIS IS LOCCO a MADE BY VACULIK.

Všetky agentúry si odnášajú 70 bodov za každý shortlist do súťaže Agentúra roka, v prípade získania ocenenia si pripíšu 70 bodov za bronz, 100 bodov za striebro, 150 bodov za zlato a 300 bodov za Grand Prix.

Agentúry zabodujú o ocenenie s týmito prácami:

V kategórii Kreatívne využitie tradičných reklamných formátov získala shortlist práca od agentúry Wiktor Leo Burnett pre klienta Heineken.

Okrem toho získala agentúra shortlist aj v kategórii Princíp hry. Práca takisto pre klienta Heineken s názvom Hurbanovský centimeter. Agentúra pripravila microsite, na ktorej si ľudia mohli kúpiť kúsok hurbanovského poľa za Facebook share, a na ňom vypestovať jačmeň potrebný na výrobu fľašky piva. Tú potom dostali domov s personalizovanou etiketou.

TRIAD získal štyri shortlisty v kategóriách Využitie redakčného obsahu, Vyrozprávanie príbehu,  Zapojenie publika a Kreatívny branding. Všetky štyri shortlisty patria práci 17. november.

Agentúra Istropolitana Ogilvy sa prebojovala na shortlist s prácou Magna- Moje dieťa v dvoch kategóriách- Využitie redakčného obsahu a Bleskový zásah.

Effectivity POWERED BY PUBLICIS zabodovala v kategóriách-  Vyrozprávanie príbehu, Bleskový zásah a Kreatívny branding. Štyri shortlisty v troch kategóriách patria práci pre EKOTOPFILM.

MUW Saatchi & Saatchi sa umiestnila na shortliste v kategórii Bleskový zásah s prácou Rádiobudíčky pre klienta KOOPERATIVA.

V kategórii Kreatívny branding bodovala práca agentúry MADE BY VACULIK pre klienta Tatra Banku- "Karta, ktorá má význam". Na kampaň sme sa opýtali Petra Iža, Creative Directora z MADE BY VACULIK: "Ide o limitovanú edíciu kreditnej karty, ktorá bola venovaná slovenskému jazykovedcovi Ľuborovi Králikovi. Slovník, ktorý slovenčine doteraz chýbal, sa venuje pôvodu a významu slov. V kampani sme preto pristúpili ku každému médiu osobitne a objasnili sme pôvod jeho pomenovania. Napríklad na billboarde sme vysvetlili slovo billboard, v kine slovo kino a pod. Obdobne sme pristúpili aj k umiestnerniu jednotlivých nosičov, napríklad nábrežie, námestie, mýto a pod."

Agentúra THIS IS LOCCO získala shortlist s prácou Mreža vs. Mriežka pre Nadáciu otvorenej spoločnosti.

Viac o súťaži a programe nájdete na www.piafawards.com.

01 - Modified: 2022-07-26 11:14:34 - Feat.: - Title: KRAS pozýva reklamné agentúry, aby sa zapojili do TAAS 02 - Modified: 2021-12-10 19:29:58 - Feat.: - Title: Tri slovenské agentúry zabodovali na medzinárodnej súťaži Epica Awards 03 - Modified: 2021-11-25 11:41:43 - Feat.: - Title: Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry 04 - Modified: 2020-04-12 09:04:19 - Feat.: - Title: Slovenské agentúry sú finalistami na súťaži v New Yorku 05 - Modified: 2020-02-13 11:14:00 - Feat.: - Title: Zlaté pecky 2019 sú rozdané. Ocenenie získali štyri slovenské agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2024 16:46