V májovom Hodnotení Stratégií boli vysokými známkami oceňované práce v kategórii Online video. Diskutovalo sa o rôznorodosti kategórie a úrovni prác.
Najviac bodov získala Youtube pre-roll reklama Dobrá pôžička pre Poštovú banku. Fantomas sa v spote objaví ako onlinovo negramotný, nevie nájsť správny gombík.
Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett Creative director: Martin Keder
Art director: Martina Mihálová
Strategy director: Vlado Lefík
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account manager: Juraj Výboch
Na druhé miesto porotcovia umiestnili Dizajnové mašinky z Nemecka. Zadaním pre agentúru ČOSI bol launch úplne novej značky elektrospotrebičov KLARSTEIN. Tento pomerne zložitý, neznámy a ťažko zapamätateľný brand bolo potrebné rýchlo a výrazne fixnúť do povedomia. Na pomoc si agentúra vzala ikonické mená končiace na „STEIN“ a spojili ich s vlastnosťami produktov. Pozrite si, ako to vyzerá.
Klient: Klarstein
Agentúra: ČOSI
Creative director: Juraj Kusý
Art director: Juraj Kusý, Tibor Lehrer
Strategy director: Maroš Kemény
Copywriter: Juraj Kusý
Account manager: Simona Žiaková
Séria online videí s názvom Hravé obhliadky vtipnou a netradičnou formou odprezentovala užitočné nástroje na webe Slovenskej sporiteľne. Hlavnými postavami, tak ako v televíznych spotoch, sú otec s dcérou. O kreatívu sa postarala agentúra Zaraguza.
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Milan Malý
Art director: Andrej Nemček
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Zuzana Smetanková, Jaroslav Vígh
Account manager: Eva Klimeková
Telekom pokračuje v komunikácii zameranej na mladých. Tentokrát promuje službu, vďaka ktorej môžu používatelia streamovať, koľko chcú. Súčasťou kampane All you can eat sú štyri videá, v ktorých je hlavnou tvárou Majk Spirit.
Klient: EASY od Telekomu
Agentúra: digitask
Creative director: Roman Roj
Art director: Michal Hazi Hazior, Tibor Ficek, Matej Homola
Copywriter: Barbora Jančová
Account manager: Stanka Brezániová
Top pätku uzatvára Nature Line z Liptova. Prostredníctvom babičky v liptovskom prostredí komunikuje klient modernosť a tradíciu pečivární.
Klient: Pečivárne Liptovský Hrádok
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec
Art director: Viktor Mada, Miro Stacho
Strategy director: Veronika Romsauerová
Copywriter: Michal Belej, Peter Darovec
Account manager: Ludmila Némethová, Žofia Hrebíčková