O prvých prácach ocenených Grand Prix na Cannes Lions sme vám už písali. Dnes prinášame ďalšie, ktoré si určite pri spomienke na tento rok vybavíme.
Spoločnosť Apple predstavila začiatkom tohto roka tancujúci spot, ktorý promuje HomePod. V hlavnej úlohe sa predstavila speváčka a tanečníčka FKA Twings. Video režíroval Spike Jonze, ten istý, ktorý nakrútil výraznú reklamu minuloročného Cannes- Kenzo. Reklama získala Grand Prix v kategórii Entertainment Lions for Music.
Ocenenie Grand Prix z kategórie Brand Experience & Activation Lion získala za inú, ďalšiu prácu- „Today at Apple“ tiež značka Apple. Ide o rozsiahle zapojenie 500 pobočiek po celom svete, kde v jeden deň Apple pripravil edukačné workshopy, na ktorých verejnosti predstavoval, ako sa dajú produkty značky kreatívne využiť.
Industry Craft Grand Prix putovalo do agentúry Ogilvy Chicago za kampaň First Steps.- Ali. Ide o printovú reklamu, ktorej copywriting to vyhral. Kampaň bola pripravená pre spoločnosť KIWI.
Film Craft Grand Prix získala práca s názvom Hope pripravená pre organizáciu Červený kríž. Film premieta príbeh o smutnom pokuse otca dostať svoju dcéru do nemocnice vo vojnovej zóne. Oplatí sa pozrieť.
Každý rok si 4. a 5. mája Holanďania pripomínajú svojich predchodcov, ktorí zomreli v Druhej svetovej vojne. Tentokrát to urobila agentúra N=5 Amsterdam trochu inak. Aby zaujala aj mladých ľudí, využila na to reálnu osobu chlapca, ktorý vyrozprával príbeh naživo prostredníctvom Youtube a Instagramu. Kampaň Evert_45 získala Grand Prix v kategórii Entertainment.
A nakoniec práca, o ktorej sme už písali. Získala Grand Prix for Good.