StoryEditor

O2 má novú kampaň. Zvoláva ňou zákazníkov do predajní

04.07.2018, 11:30
Autor:
(red)(red)
Kampaň pripravila agentúra Oliver Agency v spolupráci s TRIADom.

Státisíce zákazníkov využilo doteraz bezplatné testovanie 4G siete od O2 s dátami v objeme 5 GB. Na to, aby zákazník mohol používať 4G sieť, však nestačí len byť v jej pokrytí. O2 preto odporúča všetkým, ktorí sa chcú pripojiť do 4G siete, aby sa v júli zastavili na ktorejkoľvek predajni a získali do 4G siete prístup.

O2 chce zákazníkom s nastavením 4G pomôcť, a preto ich pozýva do predajní, kde si môžu svoju pripravenosť na 4G nechať skontrolovať a prípadne aj nastaviť. Navyše zákazníci, ktorí budú pripravení na 4G rýchlosť, čiže budú mať 4G SIM kartu a dobre nastavený 4G smartfón, získajú 5 GB dát bezplatne. Tí, ktorí si priamo na predajni kúpia aj 4G zariadenie, dostanú aj darček navyše.

„Práve hardvér mnohým zákazníkom bráni využívať výhody rýchlej 4G siete. Ešte stále totiž vyše tretina našich zákazníkov nepoužíva 4G smartfón,“ hovorí Tereza Molnár, hovorkyňa O2 Slovakia.

Roadshow Mobilná obývačka

Zákazníci budú mať počas júla možnosť navštíviť aj mobilné obývačky O2 v rôznych slovenských mestách. V mobilnej obývačke bude taktiež možné skontrolovať, či zákazník využíva 4G sieť naplno a získať aj darček. 

Akciu správádza nová kampaň, ktorá od utorka 3. júla ukazuje dva podmorské svety. V novom spote sa O2 tentokrát zameriava nie na samotný dej, ale na spôsob a prevedenie animácie. Vývoj v animácii spotov a filmov sa prirovnáva k vývoju v sieťach, keďže oba prešli veľkým vývojom. Cieľom spotu je poukázať na to, že štandardy v animáciách sa napredovaním grafiky už dnes považované za niečo, čo patrí definitívne minulosti. Rovnako ako 4G sieť predstavuje lepší a komplexnejší zážitok ako jej predchodcovia.

Vizitka kampane:

Agentúra : Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken, Matúš Bence
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Ivana Imreová, Ejmi Baranová, Saša Fránková

V spolupráci s TRIAD Advertising
Strategy director: Martin Woska
Art director: Marek Barančík, Csilla Polák
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Social media brand manager: Martin Luther
Account manager: Zuzana Bosmanová
Account executive: Silvia Klimková

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“ 03 - Modified: 2023-12-19 09:33:21 - Feat.: - Title: TRIAD má novú COO, stala sa ňou Katarína Poláková 04 - Modified: 2023-11-28 10:30:29 - Feat.: - Title: Creative Fast AID: Rýchle generovanie konceptov pre značky i neziskovky pomocou AI 05 - Modified: 2023-11-27 10:48:21 - Feat.: - Title: TRIAD rozširuje svoju majiteľskú štruktúru o Maru Mitlíkovú
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 05:33