Viac ako 90 percent používateľov Snapchatu zdieľa svoju polohu a komunikuje s platformou približne 25krát za deň.
Tento fakt pomáha Snapchatu zhromažďovať dáta o svojich používateľoch vrátane akéhokoľvek pohybu. Obchody, reštaurácie a ďalšie miesta, ktoré denne používatelia navštevujú.
Vďaka častému používaniu niektorých používateľov je dokonca možné odsledovať ich pracovný čas a následný pohyb, ktorý pre spoločnosti predstavuje veľké množstvo dát.
Spoločnosť prišla s novinkou Footprints. Sleduje používateľov a rozdeľuje ich do skupín podľa zamerania ich cieľových miest. Dokáže dokonca z aplikácie vytiahnuť dáta o tom, aké značky a spoločnosti používatelia uprednostňujú. Novinka predstavuje pre marketérov množstvo príležitostí na komunikovanie so spotrebiteľmi.
Pomocou údajov o polohe si dokáže Snapchat vygenerovať správanie používateľa, čo im umožňuje zdôrazniť, kde a kedy a na akých aktivitách sa používatelia zúčastňujú. Špecifické informácie sú využiteľné aj pri zacielení reklám.