StoryEditor

Snapchat spúšťa novinku Footprints report

23.07.2018, 13:40
Autor:
pzpz
Novinka pomáha marketérom v komunikácii so spotrebiteľmi.

Viac ako 90 percent používateľov Snapchatu zdieľa svoju polohu a komunikuje s platformou približne 25krát za deň.

Tento fakt pomáha Snapchatu zhromažďovať dáta o svojich používateľoch vrátane akéhokoľvek pohybu. Obchody, reštaurácie a ďalšie miesta, ktoré denne používatelia navštevujú.

Vďaka častému používaniu niektorých používateľov je dokonca možné odsledovať ich pracovný čas a následný pohyb, ktorý pre spoločnosti predstavuje veľké množstvo dát.

Snapchat

Spoločnosť prišla s novinkou Footprints. Sleduje používateľov a rozdeľuje ich do skupín podľa zamerania ich cieľových miest. Dokáže dokonca z aplikácie vytiahnuť dáta o tom, aké značky a spoločnosti používatelia uprednostňujú. Novinka predstavuje pre marketérov množstvo príležitostí na komunikovanie so spotrebiteľmi.

Pomocou údajov o polohe si dokáže Snapchat vygenerovať správanie používateľa, čo im umožňuje zdôrazniť, kde a kedy a na akých aktivitách sa používatelia zúčastňujú. Špecifické informácie sú využiteľné aj pri zacielení reklám.

01 - Modified: 2023-08-15 07:15:20 - Feat.: - Title: Snapchat prišiel s novinkou, ktorá odhalí nočný život užívateľov v exkluzívnom obsahu 02 - Modified: 2023-07-06 10:55:31 - Feat.: - Title: Adam Nochta: Pri nových médiách neustále experimentujeme a testujeme nové stratégie 03 - Modified: 2023-07-13 11:23:22 - Feat.: - Title: Po mileniáloch tu máme prvú „digital-native“ generáciu. Ako marketingovo zaujať GEN Z? 04 - Modified: 2021-11-01 18:30:09 - Feat.: - Title: Snapchat má už vyše 300 miliónov aktívnych používateľov denne 05 - Modified: 2020-10-22 07:43:07 - Feat.: - Title: Snapchat v koronakríze zvýšil počet používateľov. Využil nárast záujmu o chatovanie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 01:58