StoryEditor

Union s novou kampaňou. Koncept s Kostelným pokračuje, pod krídlami novej agentúry

12.08.2018, 17:49
Autor:
(pš)(pš)
O kreatívu sa po novom stará MADE BY VACULIK.

Pozrite sa, ako vyzerá nový spot poisťovne Union. Je od agentúry MADE BY VACULIK, ktorá pokračuje v koncepte s Ľubošom Kostelným ako anjelom

Posolstvá približuje Marek Mikle, marketingový riaditeľ Union poisťovní: „Ide o náborovú kampaň, ktorej cieľom je osloviť čo najviac poistencov, ktorí by sa mohli prepoistiť do konca septembra 2018. Union Zdravotnú poisťovňu prezentujeme ako poisťovňu, ktorá sa stará o zdravie svojich klientov a prevenciu ich zdravia.“.

Aktuálna kampaň nadväzuje na marcovú komunikáciu dentálneho balíka.

Union poisťovňa predstavila TV spot na svojej Facebookovej stránke počas víkendu.

Vizitka kampane:
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative Director: Peter Ižo
Art director: Martina Obertová
Copywriter: Milan Bielik
Account Manager: Martina Babicová
Réžia: Miro Tallo
Timing kampane: 12.8.-30.9.2018
Mediamix: 30s a 20s spot v TV, 30s rádiospot, online bannery, 6s bumper na youtube

01 - Modified: 2018-07-09 12:46:29 - Feat.: 0 - Title: Marek Mikle: Nepáči sa mi, keď sa poistky predávajú cez strach
01 - Modified: 2025-09-01 12:35:43 - Feat.: - Title: „Aké slová vám v živote ublížili najviac?“ pýta sa v novej kampani poisťovňa Union 02 - Modified: 2025-08-06 08:00:31 - Feat.: - Title: Poisťovne pod značkou Union menia komunikačný koncept 03 - Modified: 2024-06-04 07:21:05 - Feat.: - Title: Kostelný ako tvár Unionu končí. Nahradí ho mladá herečka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 22:13