StoryEditor

Seriál Asociácie PR agentúr: Do banky s trezorom a s borovičkou do sveta

22.08.2018, 07:00
Autor:
(red)(red)
Dve kampane – dva prístupy – dve zistenia z dielne AMI Communications Slovakia.

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Štvrtý diel pripravila agentúra AMI Communications Slovakia:

Kalkulovaný risk je zisk

Kúzlo interného eventu zorganizovaného simultánne v dvoch budovách centrály Poštovej banky bolo aj v tom, že o ňom dopredu nikto nevedel. Odštartovala ho výstraha výťahu o nebezpečnom e-maili, ktorý by zamestnanci nemali za žiadnych okolností otvárať. Podpísaná Fantomasom.

V ten deň v banke azda nebolo človeka, ktorý by e-mail nečítal, alebo o ňom nepočul od niektorého kolegu. Navyše tam nebolo človeka, ktorého by Fantomas nevystrašil v odraze zrkadla na toaletách, z dverí na toaletách pre istotu v životnej veľkosti a celkom živý v iné dni priamo v banke alebo pred ňou.

Poštová banka sa jednoducho na čas h...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2018-08-15 12:04:54 - Feat.: 0 - Title: Seriál Asociácie PR agentúr: Aj školu môžeš lajkovať! 02 - Modified: 2018-08-19 09:43:21 - Feat.: 0 - Title: Seriál Asociácie PR agentúr: Inšpirátor sporenia 03 - Modified: 2018-08-19 09:43:02 - Feat.: 0 - Title: Seriál Asociácie PR agentúr: Neseď doma! Vybeer sa von na beerbuilding
01 - Modified: 2025-11-26 07:05:23 - Feat.: - Title: Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea 02 - Modified: 2025-09-09 07:23:43 - Feat.: - Title: PR si vyžaduje nové služby aj zručnosti. V kurze sú hybridní komunikátori 03 - Modified: 2025-07-28 06:21:32 - Feat.: - Title: AI preniká aj do PR. Odborníci kladú dôraz na transparentnosť, etiku a efektívnosť 04 - Modified: 2025-07-02 09:06:10 - Feat.: - Title: Katarína Remiaš: Sme svedkami konca "fake purpose" 05 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 07:30