StoryEditor

V hlavnej úlohe logo spoločnosti

14.09.2018, 07:00
Popri Lišiakovi sa v komunikácii Prvej stavebnej sporiteľne objavil veľmi pekný akcent na samotné logo spoločnosti. To sa nakoniec povýšilo tak, že sa stalo ústredným motívom kampane.

Prvá stavebná sporiteľňa sa minulý rok, po dvadsiatich piatich rokoch, rozhodla pozmeniť svoje logo a mierne ho modernizovať. K potrebe zmeny prispela skutočnosť, že štvrťstoročie staré logo vnímala verejnosť podľa prieskumov ako nemoderné. Zachovali sa teda jeho pôvodné charakteristiky, no dostalo súčasnejší a vizuálne príťažlivejší dizajn. Ak ste nepostrehli, z dvojgeneračného rodinného domu sa stal v súčasnosti populárny bungalov. S vynoveným logom predstavila Prvá stavebná sporiteľňa aj ďalšiu novinku. K hlavnej tvári značky – Lišiakovi pribudla jeho partnerka. Spoločne promovali kampaň Bývanie vo dvojici sa oplatí....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-09-23 10:54:46 - Feat.: - Title: PSS predstavuje novú kampaň: spokojné bývanie začína stavebkom 02 - Modified: 2024-12-13 08:26:37 - Feat.: - Title: Veľký úspech Respect APP a Úsmev ako dar. Z Effie Europe si odnášajú bronz 03 - Modified: 2024-09-11 11:11:15 - Feat.: - Title: Fungujú vzťahy na diaľku? Niekedy môžu byť dokonca aj jedinou správnou voľbou 04 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 05 - Modified: 2024-01-23 08:35:34 - Feat.: - Title: Spojenie portálu Dovolenka.sme.sk a Respect APP prináša kampaň ideálnej dovolenky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 11:35