V kampani O2 si okrem 5x viac dát užijete aj 5x viac Frlajsa a Zrebného. Súčasťou kampane operátora O2 je predstaviť navýšenie dát na dvoch paušáloch za nezmenenú cenu. Novinku predstavili v zábavnom online videu už spomínaní youtuberi Matej Zrebný a Lukáš Frlajs.
Nápad pochádza z dielne agentúry TRIAD Advertising, ktorá na realizácii spolupracovala s agentúrou Oliver Agency.
„Zobrali sme známu youtuberskú dvojicu a jednoducho z nej urobili desaťčlennú tlupu plnú energie“, hovorí kreatívny riaditeľ Vlado Kurek. „Jednak sme tak vytvorili jasnú vizuálnu metaforu tejto pozitívnej zmeny a zároveň sme pracovali s niekým, kto internet a jeho obsah doslova stelesňuje.“
„Ako často sa vám podarí hovoriť od začiatku do konca o pozitívnej zmene a byť pritom aj trošku vtipný a výrazný? Vďaka Zrebnému a Frlajsovi, Zrebnému a Frlajsovi, Zrebnému a Frlajsovi, Zrebnému a Frlajsovi sa nám to podarilo. Samozrejme, nie bez pomoci Zrebného a Frlajsa“, dodal copywriter Matúš Hliboký.
„Veríme, že naša nová ponuka je veľmi atraktívna, keďže práve dáta sú niečím, čo dnešná nielen mladšia generácia musí bezpodmienečne mať. Snažíme sa im preto túto ponuku priblížiť cez tých, ktorých dennodenne na internete sledujú“, uzatvára šéfka komunikácie O2 Tereza Molnár.
Na kampani spolupracovali produkčná spoločnosť Revers a režisérka Paulína Mačáková.
VIZITKA KAMPANE:
Chief creative & strategy director: Martin Woska
Creative director: Vlado Kurek
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Digital strategist: Alan Holub
Social media brand manager: Martin Luther
Account manager: Zuzana Bosmanová
Produkcia: Revers
Réžia: Paulína Mačáková