Predstavujeme práce, ktoré získali na septembrom Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách.
Porotcovia septembrového Hodnotenia chválili prácu pre vydavateľstvo Lindeni od Zaraguzy, čo sa odzrkadlilo aj na bodovom hodnotení a konečnom výsledku v kategóriách print a online video. Za najlepší televízny spot určili dva spoty, ktoré sme kvôli podobnosti spojili do jednej prihlášky. Obidva totiž promovali nový produkt mobilného operátora O2. O kreatívu sa postarala spolupráca Oliver Agency a TRIAD.
TRIAD získal najvyšší počet bodov za svoje práce aj v online kampani a aj v social. Pre klienta WebSupport pripravil virálnu kampaň komunikujúcu jednoduchosť vytvorenia si webovej stránky kýmkoľvek a s akoukoľvek témou. V social oslavoval s O2 prekročenie hranice 2 miliónov zákazníkov tak, že Samo Trnka spolu s CEO spoločnosti nebúchali šampanské, ale melóny. Outdoor ovládla agentúra Respect APP s pokračovaním variácií loga pre klienta PSS. Šesť vizuálov pripravených špeciálne kvôli zverejneniu partnerstva podujatí v rôznych oblastiach. Kategóriu rádio suverénne vyhralo MUW Saatchi & Saatchi s Nočným CARaoke.
Kategória: TV spot
Prehnali sme to – Nafukovacia ryba a Asi sme to prehnali
Najnovšie dva spoty od O2 odkomunikovali ponúkaný produkt metaforou nafukujúcej sa ryby. Spolupracujúce agentúry Oliver Agency a TRIAD opäť použili vo videu aj Uškatca Tóna, avšak teraz si nezahral v hlavnej úlohe. Hodnotiaci ocenili, ako sa dá s morských svetom pracovať, avšak upozornili na to, že sú zvedaví, kedy sa stane človek potrebný v reklame nenahraditeľným živočíchom.
Klient: O2 Slovakia
Agentúra: Oliver Agency v spolupráci s TRIAD Advertising
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken
Strategy director: Emil Myjavec
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Account manager: Saša Fekete
Kategória: Online kampaň
Všetko bude online s WebSupportom
Klientovým zámerom v kampani bolo ukázať, že webovú stránku je jednoduché si vytvoriť, a dokonca na to nepotrebujete ani programátora. TRIAD myšlienku povýšil tvrdením, že online môže byť naozaj čokoľvek. Akákoľvek vlastná webová stránka s doménou .online. Ľudia boli kreatívni a bizarnými nápadmi nešetrili. Prácu pripravila agentúra pre klienta WebSupport.
Klient: WebSupport
Agentúra: TRIAD Advertising
Creative director: Peter Baslík
Art director: Tomáš Rybár, Tomáš Bánik
Strategy director: Ján Papač
Copywriter: Pavol Paulenda, Roman Hríbik
Account manager: Stanka Fabšíková
Kategória: Online video
Lindeni - Knihy, ktoré nepustíte z rúk
Launchovacia kampaň nového knižného vydavateľstva na trh sa stala obľúbenou. Konkrétne jej súčasť– online video, ktoré trefne vychádza z insightu, že človek má počas čítania plné ruky, a preto musí robiť každodenné činnosti nohami. Porotcovia Hodnotenia ocenili dynamiku a to, že rozuzlenie, o čo vo videu ide, sme sa dozvedeli, až keď sme ho dopozerali do konca.
Klient: Lindeni
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Michal Mazan
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Maroš Hamorský
Account manager: Barbara Lachová
Kategória: Social
2 melóny – livestream
O2 Slovensko v septembri tohto roku dovŕšilo významný míľnik – 2 milióny zákazníkov. Agentúra vymyslela netradičné poďakovanie v podobe livestreamu s dvomi známymi tvárami O2 – s jej CEO Petrom Gažíkom a komikom Samom Trnkom. Na Facebooku diváci sledovali, ako mobilný operátor na oslavu nestrieľal šampanské, ale melóny, na ktoré navliekali dvaja hlavní aktéri vo videu gumičky.
Klient: O2 Slovakia s.r.o.
Agentúra: TRIAD Advertising
Creative director: Martin Woska, Vlado Kurek
Art director: Michal Bajus
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Martin Luther
Account manager: Zuzana Bosmanová
Kategória: Print
Lindeni - Knihy, ktoré nepustíte z rúk
Súčasťou launchovacej kampane nového vydavateľstva dostala Zaraguza za úlohu odpromovať, že vydavateľstvo prináša na trh literatúru, ktorú počas čítania nepustí zákazník z rúk. A preto robí všetko nohami. Na vizuáli sa kvôli tomu objavil mladík, ktorý popri čítaní mieša obsah šálky nohou. Práca bola ocenená aj v kategórii online video.
Klient: Lindeni
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Michal Mazan
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Maroš Hamorský
Account manager: Barbara Lachová
Kategória: Out of home
Bývame partnerom dobrých podujatí
Respect APP naďalej pokračuje vo vytváraní variácií loga Prvej stavebnej sporiteľne. Tentoraz rozvinuli hru tak, aby odkomunikovali partnerstvo na vybraných podujatiach. PSS podporuje projekty v šiestich rôznych oblastiach, takže agentúra pripravila šesť rôznych vizuálov, špeciálne ku každej udalosti.
Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP
Creative director: Mario Poór
Art director: Mykola Kovalenko
Strategy director: Yolka Udičová
Copywriter: Mirka Straková
Account manager: Veronika Knitlová
Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.
Kompletné septembrové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v októbrovom vydaní magazínu Stratégie.