Kofolové prasiatko tento rok na Vianoce doplnia oživené vianočné ozdoby, ktoré celý rok odpočívajú v skrini, aby mohli pred Vianocami opäť zažiariť. „Možno by vám ani nenapadlo, že aj ozdoby majú dušu a môžu sa zamilovať. A to sa práve stane, keď medzi ustálenú partičku Slamenú hviezdu, Perníček, Sviečku a pána Zvončeka vpadne naša Mandarínka," vysvetľuje Lucia Tarbajovská, senior brand manažerka Kofoly.
Ako to celé dopadne, prezradí spot nasadený do televízií dnes. Tradičná reklama s prasiatkom bude totiž doplnená o záverečný tag-on, ktorý predstaví novú limitovanú edíciu Kofola Mandarínka v 2l formáte.
„Nadväzujeme na predošlé vianočné limitované edície. Tentokrát spájame tradičnú chuť Kofoly so sladkokyslou ovocnou šťavou z mandarínky," hovorí Lucia Tarbajovská a dodáva: „Mandarínku pozná každý ČechoSlovák ako tradičné predvianočné ovocie. A v chuťovom teste ju navyše 7 z 10 ľudí označilo ako veľmi dobrú, čo je vynikajúci výsledok."
Limitovaná edícia Kofola Mandarínka v špeciálnom vianočnom balení je už v predaji v obchodoch. Okrem nej sa do vianočného kabáta prezlečie aj klasická 2l Kofola Originál, ktorú keď miluješ, nie je čo riešiť.
Vizitka kampane Kofola Mandarínka:
Kreatívna agentúra: Proboston Creative s.r.o.
Creative Director: Jakub Matoušů
Copywriter: Jáchym Jakeš
Account Manager: Daniela Matoušů