Magazín Stratégie udeľuje v rámci súťaže Agentúra roka aj špeciálne ocenenia. V piatich kategóriách oceňuje každý rok top osobnosti slovenskej reklamy, ktoré získali na domácich a zahraničných súťažiach kreativity najviac bodov.
TOP CREATIVE DIRECTOR A TOP STRATEGY DIRECTOR 2018
|
Martin Woska (1 780 bodov a 1520 bodov) |
TOP COPYWRITER 2018
|
Vlado Kurek (1740 bodov) TRIAD |
TOP ACCOUNT DIRECTOR 2018
|
Natália Mikušová (2120 bodov) |
TOP ART DIRECTOR 2018
|
Tomáš Bánik (1640 bodov) TRIAD |
Všetky top osobnosti, ktorým udelili Stratégie ocenenie získali najviac bodov za prácu 17. november.
V tomto roku si kampaň odniesla shortlist z Cannes, zlatá a strieborná Euro Effie a ocenenia z PIAF. Okrem toho sa stala aj 11. najlepšou PR kampaňou sveta podľa Global Sabre Awards.Kampaň získala dve striebrá na Epica Awards 2017 (body sa započítavali až tento rok), striebro z ADCE Awards a shortlist na Golden Drum. Na domácich súťažiach uspela na Zlatom Klinci a na susednej Zlatej pecke 2017, z ktorej body sa takisto, ako z Epica Awards započítavajú do tohto roka.
Rok 2017 nebol pre prácu 17. november o nič slabší ako 2018. Zo Zlatého klinca si odniesol zlato z kráľovskej kategórie Kampaň a z ďalších kategórií dva zlaté a dva bronzové Klince. V Hodnotení Stratégií sa stal víťazom až v troch kategóriách a na zahraničných súťažiach zabodovala kampaň na Golden Hammer, Golden Drum, ADCE Awards, PIAF, NY Festival a Cannes Lions.
Na minuloročnom oceňovaní Agentúry roka sa stal 17. november najkreatívnejšou kampaňou.
O kampani 17. november:
O2 v rámci tohto projektu na jeden deň vytvorilo virtuálnu železnú oponu. V tento deň sa pri načítaní zahraničných webových stránok zobrazilo upozornenie, pripomínajúce železnú oponu a upozorňujúce na prekročenie hranice. Súčasťou kampane boli aj špeciálne SMS správy pri prekročení hranice, ktoré oznamovali, že pred rokom 1989 to bolo trestným činom. Symbolicky v tento deň hranice prekročil olympionik Matej Tóth, na mieste, ktoré bolo pred rokom 1989 obohnané ostnatým drôtom v Devínskej Novej Vsi. Do kampane sa zapojilo aj množstvo influencerov, ako napríklad Sajfa, youtuber Selassie, či Ján Gordulič.
Vyhlásenie top osobností slovenskej reklamy je súčasťou súťaže Agentúra roka, v ktorej magazín Stratégie oceňuje už od roku 1999 najlepšie reklamné agentúry, ktoré boli počas roka najúspešnejšie nielen v domácich, ale aj v zahraničných súťažiach kreativity a efektivity, pričom zohľadňuje aj ekonomickú výkonnosť agentúry. Je to jediné ocenenie, ktoré vystihuje prácu agentúry počas celého roka.