Magazín Stratégie ocenil slovenskú špičku v reklame na súťaži Agentúra roka 2018. Titul „Áčko“ získala agentúra TRIAD.
Agentúru vyniesla na vrchol kampaň 17. november, za ktorú získala množstvo ocenení na domácich aj zahraničných súťažiach kreativity a efektivity. Shortlist z Cannes, zlatá a strieborná Euro Effie a ocenenia z PIAF. Okrem toho sa stala aj 11. najlepšou PR kampaňou sveta podľa Global Sabre Awards.
Kampaň získala dve striebrá na Epica Awards 2017 (body sa započítavali až tento rok), striebro z ADCE Awards a shortlist na Golden Drum. Na domácich súťažiach uspela na Zlatom Klinci a na susednej Zlatej pecke 2017, z ktorej body sa takisto, ako z Epica Awards započítavajú do tohto roka.
Celkovo získal TRIAD tento rok 3 499 bodov. Nazbieral ich okrem kampane 17. november aj za práce pre Rajo- Príroda je na dosah, Všetko bude .online s WebSupportom pre WebSupport, Tatratea Worldtour a Absolut Slovak Art.
Na druhom mieste rebríčka sa umiestnila agentúra Wiktor Leo Burnett. Získala 2 115 bodov. Tretia priečka v tomto ročníku patrí agentúre Istropolitana Ogilvy, ktorá má na konte 1 946 bodov.
Vlani sa TRIAD umiestnil na druhom mieste, s najtesnejším rozdielom v histórii súťaže. Agentúre na prvé miesto chýbalo 64 bodov, pričom celkovo získala 3123 bodov.
Minulý rok obdržala ocenenie agentúra Wiktor Leo Burnett, pre ktorú to bolo už siedme „Áčko“. V histórii súťaže má na konte celkovo najviac prvenstiev.
Agentúra roka, alebo "Áčko", je ocenenie, ktoré už od roku 1999 odovzdáva každý rok mesačník Stratégie reklamnej agentúre, ktorá bola počas roka najúspešnejšia nielen v domácich, ale aj v zahraničných súťažiach kreativity a efektivity, pričom zohľadňuje aj ekonomickú výkonnosť agentúry. Je to jediné ocenenie, ktoré vystihuje prácu agentúry počas celého roka.