Zima je pre ľudí bez domova najťažšie obdobie. Agentúra Seesame v novej kampani pre Vagus ukazuje, ako zimu vidí každý inak.
„V hlavnom spote pracujeme so známou riekanku o zimičke, ktorú sme ale zasadili do úplne iného kontextu. To, na čo sa iní tešia, je pre iných dôvod na obavy a strach o život,” hovorí Peter Jančárik, ktorý v agentúre Seesame vedie nový Social Impact tím.Ako informovala agentúra, v spote účinkujú skutoční klienti Vagusu. „Prezradiť o sebe, že nemáte domov, je veľmi ťažké. Chcem sa veľmi poďakovať všetkým ľuďom v spote za to, že mali odvahu prepožičať kampani svoju tvár a hlas,” hovorí Sergej Kára, jeden z projektových riaditeľov Vagusu.
Vagus sa venuje trom hlavným oblastiam pomoci: terénnej práci (Streetwork), odbornej pomoci počas dňa (centrum Domec), návratu do spoločnosti a integračnému bývaniu (Housing Cverna). Súčasťou kampane je aj minidokument, ktorý ukazuje celú šírku práce Vagusu.