Rebríček obsahuje najlepšie agentúry v kontinentálnej Európe (Veľká Británia má vlastné poradie). Sú v ňom zastúpené agentúry rôznych veľkostí, od sietí až po nezávislé butikové agentúry.
Poradie vychádza z interview redaktorov PRovoke Media so zástupcami agentúr, ktoré dopĺňajú informácie o znalosti trhu.
Generálny riaditeľ PRovoke Media Paul Holmes hovorí: „Tieto zoznamy sú založené výlučne na znalostiach a úsudku nášho skúseného redakčného tímu, ktorý v priebehu roka viedol tisíce diskusií s lídrami PR agentúr a ich klientmi a majú jedinečné znalosti o prostredí PR agentúr."
Za zaradenie do rebríčka sa neplatí žiadny poplatok. „Vyberáme len tie firmy, ktoré si získali dobrú povesť na základe jedného alebo viacerých z našich piatich kľúčových kritérií: rýchly rast a finančná výkonnosť; záznam výnimočnej práce; vynikajúca pracovná kultúra; myšlienkové vedenie a rozvoj nových vedomostí; alebo inovácie v technológii a nástrojoch profesie.“
Kompletný rebríček nájdete TU.
„Zaradenie na tento zoznam je obrovským uznaním našej profesionality, ale aj kvality komunikačných kampaní pre našich klientov. Každoročne sa v rebríčku umiestňujú agentúry, ktoré prinášajú dlhodobo konzistentnú kvalitu a zároveň inovatívne služby. My máme novinky vo využívaní umelej inteligencie a virtuálnej reality, ale aj zaujímavé služby v oblasti ESG s presahom na budovanie značky a reputation management," reaguje agentúra Seesame na svojom Facebooku.

