Respect APP
StoryEditor

Pomôžme deťom dostať sa z červených čísel, vyzýva Úsmev ako dar

02.04.2019, 10:05
Autor:
TSTS
Print v časopise Forbes nabádajúci na darovanie 2 % z daní vytvorila agentúra Respect APP.

Úsmev ako dar už 36 rokov pracuje na tom, aby deti prežili šťastné detstvo s rodinou. Pomáha sociálne slabším rodičom, ktorým hrozí odobranie dieťaťa, stavia centrá na pomoc rodinám aj deťom v núdzi, vzdeláva mladých dospelých aj náhradných rodičov. Aby mohol v úspešnej činnosti pokračovať, vyzýva podnikateľov na darovanie 2 % zo svojich daní.

Kampaň hovorí o tom, že vďaka darovaniu 2 % môžu ľudia dostať život detí z červených do čiernych čísel. Jazyk vizuálu je určený podnikateľom a účtovníkom – teda čitateľom časopisu Forbes, ďalej v newslettroch a v online.

Vizitka kampane: 

Klient: Úsmev ako dar
Agentúra: Respect APP
Kreatívny riaditeľ: Lenka Slovák Bónová
Copywriter: Peter Michalka
Art director: Lucia Čermáková, Mykola Kovalenko
Stratég: Yolka Udičová
Account manager: Jakub Hanic

01 - Modified: 2021-11-19 14:53:03 - Feat.: - Title: Deti v núdzi musí byť počuť, zhodujú sa známe osobnosti 02 - Modified: 2021-06-21 06:58:59 - Feat.: - Title: Úsmev ako dar priniesol netradičné predstavenia talentovaných detí 03 - Modified: 2021-03-01 14:28:13 - Feat.: - Title: Úsmev ako dar vyzýva ľudí, aby 2 percentá venovali tým, ktorí sa majú radi 04 - Modified: 2020-11-13 11:34:37 - Feat.: - Title: Vráťme rodinám v núdzi dôvod na úsmev 05 - Modified: 2020-11-03 05:08:11 - Feat.: - Title: Orbit podporil Úsmev ako dar v kampani s názvom Pomôžte im zažiariť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 13:24