Úsmev ako dar už 36 rokov pracuje na tom, aby deti prežili šťastné detstvo s rodinou. Pomáha sociálne slabším rodičom, ktorým hrozí odobranie dieťaťa, stavia centrá na pomoc rodinám aj deťom v núdzi, vzdeláva mladých dospelých aj náhradných rodičov. Aby mohol v úspešnej činnosti pokračovať, vyzýva podnikateľov na darovanie 2 % zo svojich daní.
Kampaň hovorí o tom, že vďaka darovaniu 2 % môžu ľudia dostať život detí z červených do čiernych čísel. Jazyk vizuálu je určený podnikateľom a účtovníkom – teda čitateľom časopisu Forbes, ďalej v newslettroch a v online.
Vizitka kampane:
Klient: Úsmev ako dar
Agentúra: Respect APP
Kreatívny riaditeľ: Lenka Slovák Bónová
Copywriter: Peter Michalka
Art director: Lucia Čermáková, Mykola Kovalenko
Stratég: Yolka Udičová
Account manager: Jakub Hanic