StoryEditor

Kofola štartuje podporu obnovenej značky Kláštorná

03.05.2019, 17:47
Autor:
(red)(red)
Kampaň vytvorila agentúra WMC Grey a štartuje zajtra.

Spoločnosť Kofola v apríli zavŕšila proces opätovného spustenia výroby tradičnej minerálnej vody, ktorú kúpila v júni 2018. Uvedením Kláštornej Kalcia v novej fľaši od Martina Turzíka chce Kofola zopakovať úspešný príbeh, ktorý kedysi začala písať s polozabudnutou Kofolou. V sobotu spustí nový televízny spot z dielne kreatívnej agentúry WMC Grey, ale aj ďalšie komunikačné aktivity.Prírodná minerálna voda Kláštorná Kalcia patrí medzi slovenské minerálky bohaté na prirodzene zvýšený obsah vápnika. A keďže vápnik = pevnosť, túto vlastnosť komunikačný tím spojil aj so samotnou minerálnou vodou.

„Príbeh komunikácie je voľne inšpirovaný legendou o obliehaní hradu Turiec v roku 1241. Uhorskému panovníkovi Belovi IV. sa podarilo ubrániť krvilačným Tatárom aj vďaka sile a pevnosti z vody prameniacej pod hradom,“ popisuje pozadie kampane Ivana Králiková, senior brand manažérka.

Veľký dôraz v celej kampani kladieme nielen na benefity vápnika v pitnom režime človeka, ale aj na pôvod, „slovenskosť“, ktorá je neoddeliteľným atribútom značky,“ dodáva Ivana Králiková. V spote, ktorý v produkcii Stink Films natočil režisér Nieto, preto zaznie hudobný motív interpretovaný práve umeleckým folklórnym súborom Lúčnica.TV spot, ktorý vzišiel z tejto spolupráce, približuje aj David Suda, kreatívny riaditeľ WMC GREY, ktorá sa na vzniku spotu podieľala. „Chceli sme divákov vtiahnuť do príbehu značky a vytvoriť unikátnu atmosféru, z ktorej bude vápnik a jeho sila cítiť v takmer každom okamihu. A vďaka príbehu stvárnenom v spote Kláštornej Kalcia sa dozviete, ako sa na hrad Turiec voda pevná ako skala dostala.“

Kampaň pobeží od 4. mája do konca júna a okrem televízneho spotu bude viditeľná aj v online prostredí a v mieste predaja. Webovú  stránku značky navrhla a realizovala agentúra dotcom advertising. Intenzívnu celoročnú PR kampaň pre značku Kláštorná Kalcia na Slovensku zastrešuje 1st CLASS AGENCY.

Vizitka kampane Kláštorná Kalcia, Pevná ako skala:

Klient: Kofola ČeskoSlovensko (Pavol Chalupka, Ivana Králiková, Michal Krištofík)

Kreatívna agentúra: WMC Grey

Creative Director: David Suda

Art director: Roman Hynek

Copywriter: Ondřej Zvolský

Account director: Martina Vacíková

Account manager: Štěpánka Vomočilová

Réžia: Nieto

Produkcia: Stink Films

Hudba: Steve Lynch (Írsko)

Trvanie: 4.5.2019 – 30.6.2019

PR: 1st CLASS AGENCY 

01 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček 02 - Modified: 2022-12-27 12:10:30 - Feat.: - Title: Legendárna československá značka takmer zanikla. Na nohy ju opäť postavila rodina Samarasovcov 03 - Modified: 2022-11-24 11:23:02 - Feat.: - Title: Legendárna reklama Kofoly je späť. Predstavuje limitovanú edíciu s prekvapivou príchuťou 04 - Modified: 2022-08-26 06:44:41 - Feat.: - Title: Budúcnosť komunikácie vidím v offline priestore 05 - Modified: 2022-07-01 09:21:39 - Feat.: - Title: Dievčatko z vianočnej reklamy na Kofolu je späť. Nová reklama sa hrá aj s claimom: Keď ju miluješ, "cirkulkuješ"
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 08:04