Festival kreativity Zlatý Klinec 2019 s podtitulom Voľby do slovenskej národnej reklamy sa uskutoční už tento štvrtok a piatok. V tomto roku sú témou súťaže voľby slovenskej národnej reklamy, a je to vidieť. Agentúry začali bojovať o priazeň poroty. Nielenže do súťaže o najkreatívnejšiu slovenskú reklamu poslali zatiaľ najviac kandidátov, ale o víťazstvo bojujú aj na sociálnych sieťach.
Agentúra s dobrým tímom a plánom? Made by Vaculik:
Voľte Applepie:
MullenLowe GGK volí ako stádo:
Kandidátnej listine Oliver Agency naozaj nemožno vytýkať nedostatok odborníkov:
MUW Saatchi & Saatchi posiela do volieb okrem prác, aj jednotlivých kandidátov z agentúry:
Voľte srdcom, voľte: Wiktor Leo Burnett:
alebo aj takto:
Istropolitana Ogilvy apeluje na liberálnu nôtu:
Aj Effectivity verí ženám:
Respect APP presviedča o kvalitách svojej agentúry:
TRIAD dokonca vypracoval vlastný 12 bodový program, pričom každý bod programu, je jedna kampaň klienta.
Zaraguza okrem volebného hesla, predstavila aj nové priestory agentúry.
This is Locco vidí budúcnosť reklamy ružovú.
Nezabudnite, už tento piatok spoznáme nielen víťazov národných volieb slovenskej reklamy, ale aj Agentúru večera.