Víťazov volieb Slovenskej národnej reklamy spoznáme už v piatok 31. mája v Istropolise.
Dozvieme sa, ktoré reklamy boli najkreatívnejšie za posledný rok, vyhlásime Agentúru večera, ktorá sa podpísala pod najoceňovanejšie reklamy roka a spoznáme aj Filipa. Ocenenie osobnosti za výnimočný prínos v kreativite slovenskej reklamy odovzdáva každý rok klub najoceňovanejších kreatívcov na Slovensku združených v ADC (Art Directors Club).
Ako vyzerajú šance strán vo voľbách Slovenskej národnej reklamy?
Najviac nominantov podľa prihlásených prác majú agentúry MADE BY VACULIK a Wiktor Leo Burnett, ktoré nominovali po 13 percent kandidátov. S 10 percentným podielom nominovaných kandidátov nasledujú MUW Saatchi & Saatchi a prvú päťku uzatvára Respect APP s 8 percentným podielom.
Celkovo kandiduje 40 agentúr, ktoré stavili na 352 prác. Najviac prihlásených je v kategórii Craft (54 prác), nasleduje kategória Film (53 prác) a top trojku uzatvára Digital (44 prác).