Facebook oznámil na svojom blogu, že od 19. augusta zmení zobrazovanie reklamy na svojej sociálnej sieti v kanáli noviniek. Reklamy budú upravené tak, aby "zodpovedali vzhľadu a pocitu nového dizajnu Facebooku, ktorý bol zavedený na začiatku tohto roka".
Kľúčové zmeny budú dve. V news feede sa budú v reklamách zobrazovať len tri riadky textu a nasledovať bude výzva používateľom, aby klikli na zobrazenie ďalšieho textu.
Druhou zmenou je nový rozmer zobrazovanej fotografie alebo videa. Maximálna výška sa zníži na formát 4:5.
Zmeny podľa Facebooku súvisia s redizajnom aplikácie a so zavedením piatich zásadných noviniek, ktoré šéf sociálnej siete Mark Zuckerberg oznámil na konferencii F8 minulý rok. Novinky by mali „zvýšiť efektivitu reklamy a uľahčiť používanie rovnakých prvkov na Facebooku a Instagrame“.

