Spoločnosť Kaufland a SČK spolupracujú už niekoľko rokov na mnohých zaujímavých projektoch. Jedným z nich je aj podpora prepravnej služby, ktorá pomáha znižovať aj sociálnu izoláciu. Princíp pomoci je v tomto prípade prepojený s nákupom produktov Z lásky k tradícii. Z každého zakúpeného produktu Kaufland prispieva desiatimi centmi na nákup vozidiel terénnych sociálnych služieb SČK.
Televízny spot z dielne Respect APP hovorí o tom, že aj jedlo dokáže pomôcť – stačí len nakúpiť tie správne produkty. Napríklad také symbolické „super tereniaky“ sa dostanú všade, kde je nevyhnutné pomáhať tým, ktorí to potrebujú.
Okrem spotu agentúra pripravila vizuály pre bilboardy, letáky a POS materiály a tiež online bumper. Kampaň, v ktorej sa jedlo mení na pomoc, potrvá od 17.10. do 27.11.2019.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovenská republika
Agentúra: Respect APP
Creative director: Mario Poór
Art director: Zuzana Guothová, Michal Kvasnica
Copywriter: Mirka Straková, Matej Sekerka
Account manager: Romana Otočková
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan