Až 51 firiem z celého Slovenska získalo reklamný priestor, ktorý by si väčšina z nich nemohla štandardne dovoliť.
ČSOB sa ešte na jar rozhodla vyjadriť svoju podporu a uznanie voči malým podnikateľom na Slovensku zdieľaním vlastného mediálneho priestoru namiesto prezentácie vlastných riešení. A to formou online bannerov, rádiospotov, printových médií vrátane regionálnych denníkov a bilboardov pre 35 malých firiem.
Nasledovala výzva, do ktorej sa mohli prihlasovať existujúci a aj noví klienti, ktorí mali tiež záujem o takúto formu podpory. Prihlásilo sa do nej takmer 400 podnikateľov, ktorí mali taktiež záujem získať reklamný priestor. Reklamu 16 z nich teraz ich potenciálni klienti uvidia po celom Slovensku.Ide o výsledok kampane ČSOB z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi, v rámci ktorej zdieľa s podnikateľmi svoj zakúpený reklamný priestor.
Malí podnikatelia z rôznych kútov Slovenska, vrátane Vranova nad Topľou, DoIného Kubína, Holíča, Tlmáč, Uliča, Popradu, Čadce či ďalších miest, tak môžu aj vďaka tejto prezentácii úspešne rozširovať svoj biznis.
"Namiesto toho, aby sme hovorili o podpore podnikateľov, sme tak podnikateľov reálne podporili. Sme radi, že od októbra s nimi opäť zdieľame náš reklamný priestor, lebo sú to práve oni, kto pomáha rozvíjať regióny a tvoria väčšinu pracovných miest na Slovensku,“ hovorí Dáša Polláková, manažérka MicroSme segmentu ČSOB.
Vizitka kampane:
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
Art Director: Ivan Tichý, Roman Švajka, Simona Bačová
Account Manager: Hana Krupová
Strategy: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
DOP: Róbert Ludrovský