Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota má úctu k tradíciám a ľudovej kultúre vo firemných génoch, čo potvrdila aj svojou najnovšou marketingovou aktivitou. Tohtoročné 20. výročie založenia vlastnej značky si pripomenula unikátnou limitovanou edíciou, do ktorej obalila 20 najobľúbenejších produktov. Medzi vybranými výrobkami zdobenými folklórnym motívom nájdu spotrebitelia maslo, mlieko, múku, krupicu, perník, smotanu na šľahanie či bryndzu.
Limitovaná edícia vychádza z abstrakcie folklórnych zdrojov bez odkazu na konkrétny región, avšak so schopnosťou navodiť pocit tradície moderným smerovaním. Tradičnosť radu podporuje retro logo COOP Jednoty s redizajnom hodným 21. storočia.
Produkty vlastnej značky sú vďaka pomeru vysokej kvality a výhodnejšej ceny medzi zákazníkmi veľmi obľúbené. Aj v tomto sortimente sa COOP Jednota zameriava predovšetkým na podporu domácej produkcie, preto viac ako 80 % z celkového počtu 707 výrobkov pochádza od slovenských výrobcov a spracovateľov.
Výrobkami zabalenými v jedinečnom šate zásobila COOP Jednota všetkých svojich viac ako 2 000 predajní od najmenších dedinských obchodov až po najmodernejšie supermarkety TEMPO. „Za dve dekády od uvedenia na trh prešli produkty vlastnej značky prirodzeným vývojom, ktorý reagoval na potreby trhu. Od uvedenia na trh polotučného mlieka v roku 1999 sa pre veľký záujem verejnosti sortiment rozrástol nielen o čerstvé potraviny, ktoré zostávajú najpredávanejšou kategóriou, ale aj o trvanlivý tovar, cukrovinky, snacky, potravu pre zvieratá, čistiace prostriedky či hygienické potreby. Skladba výrobkov je postavená tak, aby spĺňala potreby aj najnáročnejších zákazníkov, takže v ponuke nechýbajú ovocné a zeleninové šťavy, musli tyčinky a mnohé ďalšie výrobky reflektujúce na zdravý životný štýl a potravinové intolerancie,“ hovorí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.