BusinessInsider
StoryEditor

Nový trend na sociálnych sieťach? Stať sa VSCO dievčaťom

25.11.2019, 12:15
Autor:
redred
Poznávacích znakov je niekoľko a cieľom je vyzerať rovnako.

Na internete vznikol nový trend, ktorý sa rýchlo šíri na Instagrame a TikToku. Subkultúra dievčat s pomenovaním VSCO girls je čím ďalej populárnejšia.

Fenomén, ktorý zdá sa priťahuje pozornosť veľkého množstva ženského publika, si osvojuje čím ďalej viac fanúšičiek z generácie Z.

Ako spoznáte, že ide o VSCO girl? Stačí sa pozrieť na niekoľko fotiek a ihneď zistíte, že všetky dievčatá, ktoré si tak hovoria, vyzerajú rovnako. Používajú podobné filtre, ktoré im ponúkajú sociálne siete, neutrálny až žiadny make-up, majú na sebe veľké voľné tričká alebo ľahké letné oblečenie, voľne upravené vlasy a znakom sú aj špecifické gumičky a fľaša na vodu značky Hydro Flask. VSCO má tiež predstavovať bezstarostný životný štýl na pláži a evokovať pohodu, šťastie a smiech.

Ak by ste predsa len nevedeli, na YouTube nájdete aj niekoľko návodov a rád, ako sa VSCO dievčaťom stať.

Autorka výrazu hovorí o tom, ako by malo dievča s takýmto označením vyzerať: „Dievčatá VSCO sú zväčša bledej pleti, tenké a majú dosť peňazí na to, aby si mohli kúpiť rôzne špičkové predmety, ktoré trend zahŕňa“.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Dont drop your hydroflask ??❤? SKsKsks . . . . . . . . #vsco #vscogirl #lovetheocean #hydroflask #andiooop #sksksk #turtles #v #s #c #o

Príspevok, ktorý zdieľa Ⓥⓢⓒⓞ ⓖⓘⓡⓛ ® (@vscoogurls.save.the.turtles_),

Trend, ku ktorému vzhliada mladá generácia môže byť dobrá príležitosť pre značky. Keďže si obľúbia konkrétnu značku, obliekajú si ju či používajú, natívne tak šíria reklamu medzi svoje rovesníčky naprieč sociálnymi sieťami. 

Naopak je to s kozmetickými výrobkami. Momentálnym hitom je neutrálny make-up alebo úplne nenalíčená tvár. Tento trend spôsobuje aj pokles nákupu kozmetických výrobkov spoločností, píše o tom Business Insider: "Kozmetický priemysel v súčasnosti zaznamenáva prudký pokles rastu predaja.Táto kategória zaznamenala za tri roky pred rokom 2017 zloženú ročnú mieru rastu medzi sedem a deväť percent V minulom roku rast klesol na 4 percentá a analytici a kozmetické spoločnosti očakávajú v tomto roku pokračujúci pokles."

Zahraničné médiá uvádzajú, že trend pravdepodobne prejde rovnako ako tie predchádzajúce. Pamätáte si napríklad fotografie ľudí bez nohavíc na rôznych miestach po celom svete? Alebo fotky prírody a známych miest rovno zo stanu? 

01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-08-22 11:50:52 - Feat.: - Title: TikTok reklamy sú tu, o Pintereste budeme ešte veľa počuť a značky vo veľkom riešia Snapchat 03 - Modified: 2024-08-01 08:29:16 - Feat.: - Title: Je to tu! Na Slovensko prichádzajú TikTok Ads 04 - Modified: 2023-07-13 11:23:22 - Feat.: - Title: Po mileniáloch tu máme prvú „digital-native“ generáciu. Ako marketingovo zaujať GEN Z? 05 - Modified: 2023-07-06 10:55:31 - Feat.: - Title: Adam Nochta: Pri nových médiách neustále experimentujeme a testujeme nové stratégie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 11:16