O redizajne Facebooku hovoril Zuckerberg už v máji minulého roka na konferencii F8.
Šéf rovnomennej spoločnosti vtedy oznámil, že má v pláne upraviť News Feed tak, že zvýrazní skupiny a udalosti. Informačný kanál dá do pozornosti príspevky zo skupín, nie všeobecný prehľad správ od priateľov ako to bolo doteraz.
Nový dizajn Facebooku je už dostupný pre väčšinu používateľov, zmeníte si ho kliknutím na šípku v pravom hornom rohu a vybratím možnosti „Switch to New Facebook“. Oproti pôvodnému vzhľadu je oveľa členitejší a prehľadnejší.
Dominantou nie je charakteristická modrá farba a pribudla aj možnosť Dark Mode.
Momentálne je ešte možné prepnúť si dizajn aj do pôvodného stavu, uvidíme však, dokedy bude táto možnosť dostupná.
Zuckerberg pri prezentácií nového dizajnu na F8 v roku 2019 hovoril aj o novej funkcii Meet New Friends, ktorá mala prepojiť cudzincov, ktorých niečo spája (napríklad škola, povolanie, hobby). Teraz však ďalšie informácie o tejto funkcii nie sú známe.