Digitálna agentúra Invelity spravuje kampane pod značkou TAMI od minulého roka. Teraz svoje aktivity rozširuje v oblastiach online propagácie a sociálnych sietí.
V období, keď spoločnosť prichádzala na trh s novinkou TAMI prvý čisto prírodný smotanový jogurt, si pre propagáciu vybrala web. Podľa slov marketingovej manažérky Daniely Ižoldovej to bolo z dôvodu priblíženia sa mladej cieľovej skupine a tiež pre neefektívny pomer ceny a zásahu televíznej reklamy. “Spoločnosť Invelity sme vybrali aj preto, že je Google Partnerom a v celkovom prístupe bolo vidieť vysokú kvalitu, odbornosť a aj samotné spracovanie požiadaviek,” dodala.
Ciele kampane považovali obe strany za výzvu. “Kampaň prekvapila svojimi dosiahnutými číslami, kde stanovený cieľ, ktorý bol už v tom čase považovaný za vysoký, bol prekročený 5-násobne. Aj toto bol dôvod, pre ktorý sme sa rozhodli v spolupráci pokračovať a rozšíriť ju do budúcna,” vysvetlila Ižoldová.
Na propagáciu brandu TAMI sa využívajú služby Invelity od októbra minulého roka aj v komunikácii na sociálnych médiách. Zameriavajú sa predovšetkým na benefity produktov TAMI, ktoré sú obmieňané na mesačnej báze.
“V rámci prebiehajúcej spolupráce oceňujeme pružnosť, spoľahlivosť a individuálny prístup k potrebám a špecifikám našej firmy,” uviedla marketingová manažérka Martina Bjalončíková, ktorá s agentúrou konzultuje obsah sociálnych médií.