Reklamná agentúra Invelity s radosťou oznamuje novú spoluprácu s Orin Body, špecialistom na doplnky výživy pre celú rodinu.Orin Body
StoryEditor

Invelity má nového klienta. Orin body ašpiruje na titul kráľa kolagénov

30.07.2024, 12:42
Autor:
redred

Nová kapitola spolupráce sa začína na základe odporúčania, čo podčiarkuje silu osobných skúseností a reputácie v oblasti digitálneho marketingu.

 

Spolupráca Invelity a Orin Body je ešte len na začiatku. „Úvodné mesiace sú zamerané na detailné analýzy a správne nastavenia, ktoré nás privedú k úspešnému naplneniu cieľov klienta. Pre Orin Body sme už vykonali komplexné analýzy v oblasti sociálnych médií, SEO a PPC, ktoré sme následne porovnali s ich obchodnými cieľmi. Na základe týchto výsledkov sme vypracovali konkrétne stratégie pre jednotlivé kanály,” hovorí odborníčka na SEO Martina Hrmová. 

Spolupráca s Orin Body bude podľa nej zahŕňať presné nastavenie meraní, ktoré agentúre umožnia od začiatku sledovať úspešnosť navrhnutých aktivít. Postupne je tiež naplánované spúšťanie jednotlivých kanálov v súlade s cieľmi a možnosťami firmy Orin Body. V oblasti sociálnych médií sa ponechajú osvedčené postupy, ktoré klient Invelity doteraz využíval, a agentúra je však pripravená pozrieť sa na komunikáciu klienta a konzultovať ich externý pohľad. Cieľom spolupráce je zjednotiť a zefektívniť prácu na sociálnych sieťach Orin Body, čím sa zabezpečí konzistentná a efektívna komunikácia.

Firma Orin Body sa rozhodla pre rebranding

Firma Orin Body sa nedávno rozhodla pre významný krok – rebranding. „Rozhodli sme sa tak z dvoch základných dôvodov. Jeden z nich je, že bývalá značka Mojkolagen nás veľmi úzko špecifikovala a my v Orine vyrábame množstvo kvalitných doplnkov výživy, nie iba kolagén. Druhým dôvodom je expanzia do zahraničia. Chceme používať rovnakú značku za hranicami Slovenska no a to s Mojkolagen nie je možné, keďže názov dáva zmysel len na Slovensku,” hovorí Tomáš Vanka, šéf oddelenia marketingu značky Orin Body.

Takáto zmena je pre každú firmu citlivou záležitosťou, obzvlášť pre firmy so silnou značkou. „Prípravy trvali niekoľko mesiacov a naším cieľom je zabezpečiť, aby tento proces v online priestore prebehol čo najúspešnejšie. Preto bolo potrebné vytvoriť konkrétne usmernenia v jednotlivých oddeleniach, vďaka ktorým postupne dosahujeme želaný výsledok,” hovorí co-CEO Invelity Jakub Gombár. 

Orin je klient, ktorého chce každý

Podľa Gombára sa agentúra z rozšírenia spolupráce teší najmä z dôvodu, že firma Orin prináša na trh kvalitný produkty z oblasti doplnkov výživy. Zároveň je Orin Body rodinný podnik, ktorý sa od svojich začiatkov v oblasti doplnkov stravy dokázal transformovať a adaptovať na súčasné výzvy. Pre Invelity je preto cťou byť ich spoľahlivým partnerom v online marketingu, pomôcť im udržať sa na vrchole a stať sa lídrom na trhu.

 

01 - Modified: 2024-07-24 07:00:00 - Feat.: - Title: Aktualizácia Google algoritmu odmeňuje usilovných a trestá špekulantov 02 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 03 - Modified: 2023-10-30 10:33:14 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: UX je stále dôležitou témou na meranie používateľského správania 04 - Modified: 2023-10-24 09:24:38 - Feat.: - Title: Pri personalizácii je doležitá efektívna komunikácia so zákazníkmi (Anketa Stratégií) 05 - Modified: 2023-10-13 09:03:28 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: Programmatická reklama už prekračuje tradičné bannerové formáty
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 05:27