Pri príležitosti svojich 30. narodenín spúšťa poisťovňa novú kampaň. V sérii spotov na poistenie života, domácnosti a sponzorský odkaz ukazuje, ako málo stačí na to, aby sa stala poriadna nehoda.
Hlavným „hrdinom“ novej kampane je obyčajná včela, ktorá nechtiac spôsobuje nepríjemnosti. Spolu s konceptom uvádza poisťovňa aj nový claim, v ktorom sľubuje že „s naším poistením sa všetko zlé na dobré obráti“.
„Nie je, samozrejme, v našich silách, aby sme zvrátili následky živelných katastrof či úrazov. S uzavretým poistením sa však každá takáto udalosť zvláda omnoho ľahšie a práve to chceme touto kampaňou povedať,“ vysvetľuje nový riaditeľ marketingu a komunikácie Juraj Mičko.
Pozrite si úvodný spot na životné poistenie:
O kreatívu spotov sa tradične postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi, o produkciu Hitchhiker na čele s režisérom Danom Dekanom.
Vizitka kampane:
Creative Director: Martin Krafčík
Art Director: Ivan Tichý
Copywriter: Martin Krafčík
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Zuzana Záziková
Režisér: Dano Dekan
Produkcia: Hitchhiker Films